וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הנהלת ההתאחדות תאשר הפרדת בתי הדין

21.10.2012 / 10:49

בהתאחדות מעריכים: לא יהיה מנוס משינוי, לאחר ששתי הוועדות לרפורמה בכדורגל תומכות במהלך. גם איגוד השופטים יופרד?

קובי אליהו

בהתאחדות לכדורגל נוטים להסכים לבצע רפורמה בתחום בתי הדין, כך עולה משיחות עם חברי הנהלת ההתאחדות, שתומכים במהלך. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, דו"ח ועדת זליכה, שיתפרסם בקרוב מאוד, יכלול בתוכו המלצות להפריד את בתי הדין ואיגוד השופטים מההתאחדות ומסקנות דומות בנוגע לבתי הדין פורסמו בימים האחרונים גם על ידי ועדת דודי כהן, שהוקמה ביוזמת ההתאחדות לכדורגל בחודש מאי האחרון.

ההמלצות אמורות לקבל תוקף לאחר שהנהלת ההתאחדות תאשר חלק מהן והן יובאו לאשרור של ממלא מקום יו"ר ההתאחדות שטרן חלובה ונציג הציבור בוועדה, ניר חפץ. יש לציין כי שתי הוועדות רואות בהמלצות המשותפות אבן דרך לקראת רפורמה כוללת בהתאחדות לכדורגל בפרט ובכדורגל הישראלי בכלל.

"אי אפשר לחולל שינוי על ידי ההתאחדות בלבד. זה ייעשה רק בראייה לאומית כוללת ובעזרת משרדי ממשלה", רמז דודי כהן והוסיף: "השילוב של משרד התרבות והספורט וגופים נוספים, הם אלה שיביאו לערך מוסף חברתי. המשימה היא לאומית".

כזכור, בין ההמלצות שכבר פורסמו על ידי הוועדה: הקמת מנהלת ליגה, הקטנת מספר הקבוצות בליגות הבכירות ל-12, שינוי של בחירת יושב ראש ההתאחדות (בעזרת ועדת איתור), הפרדה מוחלטת בין בתי הדין להתאחדות, מינוי מנהל מקצועי לנבחרות (מהלך שההתאחדות מוציאה לפועל), טיפול יסודי באלימות והגדת משחק הכדורגל כאירוע תרבותי, מינוי שלושה משבצים באיגוד השופטים (ולא אחד, כפי הנהוג כיום).

חלק מחברי המזכירות, כך נודע, תומכים גם בהפרדת איגוד השופטים מההתאחדות לכדורגל וייתכן שהמהלך הזה יקרום עוד וגידים בהמשך. כזכור, ההתאחדות התחייבה להביא את עיקר ההמלצות ליישום תוך 90 ימים וליישם את כולן תוך שנה.

כל ההמלצות של ועדת דודי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully