וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנים של דני גרסיה

המתאגרף האמריקאי חיסל את אריק מוראלס ושמר על החגורות במשקל קל-מעורב. המתכון הסודי: הוק שמאלי תוצרת אימא

דני גרסיה הגיע לקרב כשהוא הכי עצבני שאפשר. היריב הוותיק (36) אריק מוראלס המקסיקני נכשל בבדיקת סמים, ושם את הגומלין על אליפות העולם במשקל קל-מעורב בסכנה. מוראלס האשים בשר שאכל במולדתו, ובגלל שהתוצאות הסופיות של הבדיקות יתקבלו רק לאחר הקרב, הוא קיבל אישור להילחם. לפי דיווחים ב-ESPN, גרסיה כבר החליט לבטל את הקרב. אבל אז הוא בטח נזכר שאם ייכנס לזירה יקבל מיליון דולר, והילד (24) מפילדלפיה שינה אסטרטגיה: הוא פשוט יוריד למוראלס את הראש.

סיבוב רביעי, היום (ראשון) לפנות בוקר, אירוע האגרוף הראשון בברקלייס סנטר של ברוקלין נטס. מוראלס ניסה לגשש אבל נכנס לתוך הוק שמאלי של האלוף. המקסיקני קיבל עיצוב מחדש של הפרצוף, עשה דאבל צוקהרה ונפל חצי גוף מחוץ לחבלים. השופט אפילו לא צריך היה לספור עד 10. גם לאנשי הפינה של מוראלס היה ברור שזה אבוד. אחד מהם זינק לזירה והעסק נגמר – גרסיה (0-25, 16 בנוקאאוט) עדיין אלוף העולם, עדיין מושלם.

מוראלס (9-52, 36 בנוקאאוט), בעתיד בהיכל התהילה של הענף, אמר שגמר עם ארה"ב, וכנראה שאחרי קרב קינוח במקסיקו יתלה את הכפפות. "אני בסדר, אני בסדר", ניסה להרגיע לאחר הנפילה, ובסיום הקרב אמר: "אני רוצה להגיד שלום בטיחואנה. הזמן עובר, אין מה לעשות. הייתי מוכן. זה עדיין מוקדם להגיד שהכל נגמר".

גרסיה, כמו נגד אמיר קאן ביולי (נוקאאוט בסיבוב הרביעי), הראה שמתבשל פה משהו רציני. "בום!", צווח האלוף כשראה את ההילוך החוזר של המכה שחיסלה את מוראלס. "ההוק השמאלי הזה, קיבלתי אותו מהצד של אימא. כל המשפחה שלה שמאליים. תודה, אימא".

מה בעתיד? גרסיה מוכן להכל. "מעולם לא התחמקתי מאף אחד", אמר. "אתה רוצה את החגורות שלי? בוא וקח אותן".

המתאגרף דני גרסיה מול אריק מוראלס. Al Bello, GettyImages
"בום! ותודה לאימא". השמאלית של גרסיה מפרקת את מוראלס/GettyImages, Al Bello

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully