וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ון פארל יאמן את בוסטון רד סוקס

21.10.2012 / 10:06

בארה"ב דווח כי המאמן שהוביל בשנתיים האחרונות את טורונטו, חוזר לפנווי פארק, שם היה מאמן ההגשה בשנים 2007-10

נכון, אלו ימי הכרעה בפלייאוף ובוסטון רד סוקס ממש לא שם, אחרי אחת העונות המביכות ביותר בתולדות המועדון. אבל הקבוצה מעיר השעועית דואגת להישאר במרכז העניינים ומקורות בארצות הברית אישרו כי הרד סוקס מינו למאמנם החדש את ג'ון פארל, שהוביל את טורונטו בלו ג'ייז בשנתיים האחרונות.

פארל חוזר לפנווי פארק, שם שימש כמאמן ההגשה בין 2007 ל-2010 ואף זכה עם בוסטון באליפות. הוא שיחק כמגיש לאורך עשר עונות בליגה, בקליבלנד, אצל האיינג'לס ובדטרויט ובתקופתו על הקווים בקנדה החזיק במאזן 170:154.

על פי הדיווח, בוסטון ופארל סיכמו על חוזה ארוך טווח ותמורת המאמן, לו נותרה שנה אחת בחוזה בטורונטו, שלחו הגרביים לבלו ג'ייז את מייק אבילס הוותיק. ההודעה הרשמית בנושא תימסר ככל הנראה בהמשך היום.

כבר בשנה שעברה ניסו בבוסטון להביא את פארל, אך לא היו מוכנים להעביר לטורונטו עבורו את דניאל בארד ו/או קליי בוכהולץ. הרד סוקס התפשרו על בובי ולנטיין, שהוביל אותם לעונה מחפירה, שהסתיימה במאזן 93:69, הגרוע ביותר מאז 1965 והובילה לפיטוריו של המאמן אחרי עונה אחת בלבד.

בתוך כך, הלילה (1:30, FOX), ייערך המשחק השישי ב-NLCS, בו תנסה סנט לואיס האלופה לעלות לוורלד סירייס, כשהיא ביתרון 2:3 מול סן פרנסיסקו בסדרה. המשחק יתקיים במפרץ, שם ריאן ווגלסונג ימתין לכריס קרפנטר. בוורלד סירייס מחכה כמובן דטרויט, שהביסה 0:4 את ניו יורק יאנקיז.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully