וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אבוטבול: "רמת השרון שווה פלייאוף עליון"

21.10.2012 / 11:11

בקבוצה לא נשברו מההפסד לסכנין. הקשר: "כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להתמודד עם כל המצבים". טבק: "לא נוריד את הראש"

one

בעירוני רמת השרון היתה אכזבה בסיום המשחק אתמול (שבת) בגרונדמן, בו הפסידה הקבוצה לבני סכנין 3:1. מנגד, במועדן ידעו שרצף הניצחונות הביתיים ייקטע מתישהו ובסך הכל קיבלו את ההפסד בהבנה. המאמן בני טבק אמר בסיום כי "סכנין רצתה יותר וזה הההסבר הכי טוב למשחק. בכל המשחקים שניצחנו אנחנו רצינו יותר ונצטרך לחזור לזה. לא נוריד את הראש אלא נסיק את המסקנות ונתחזק מהמשחק הזה".

הקשר משה אבוטבול אמר בסיום: "לא צריך לחפש הסברים למשחק הזה. בסך הכל היינו יותר טובים במחצית הראשונה ואת שני השערים שלהם הם הבקיעו משני מצבים. זה חלק מהכדורגל ולפעמים אתה בצד הזה. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולחשוב כבר על המשחק הבא מול בית"ר ירושלים, אם נבוא מוכנים כמו שאנחנו יודעים אני מאמין שננצח".

על החשש ממומנטום שלילי אמר אבוטבול: "כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להתמודד עם כל המצבים. הסוד של הקבוצה זה השקט והצניעות והעובדה שכולם שמים את האגו בצד ובאים להתרכז אך ורק בהצלחת הקבוצה. אם נשמור על זה נוכל אפילו להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו שווים לא פחות או אפילו יותר מ-70% מהקבוצות בליגה הזאת".

אבוטבול נשאל מתי בפעם האחרונה כבש שער בראש ואמר: "כבשתי פעם אחת בלאומית עם הפועל רעננה. זה היה משחק דחוי עם באר שבע בגלל כל הפרשה שהציעו למיקי עטיה ועוד כמה שחקנים כסף למכור משחק. היו עשרת אלפים איש בוסרמיל בטירוף אבל אנחנו ניצחנו 0:2. זה השער היחיד בקריירה שכבשתי בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully