וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו זייד: "הלוואי שנשבור את הנאחס ונזכה בתואר"

21.10.2012 / 9:01

קשר מכבי ת"א נהנה מהניצחון בעכו ובקבוצה הודו: "היה לנו חשוב לשמור על היתרון, אנחנו לא מתביישים במשחק המבוקר"

one

אנחת רווחה גדולה הייתה במכבי תל אביב בסיום הניצחון 0:2 אמש בעכו. מכבי אומנם לא הרשימה, אך בקבוצה חששו מאוד מהמשחק, בשל התבוסות אותן נחלו בשנתיים האחרונות במשחקי החוץ מול עכו, כמו גם לאור הכושר הטוב בו הייתה היריבה לפני המשחק.

בקבוצה הודו: "חששנו ממשחק דומה לזה שהיה בבאר שבע, שיתחיל משבר אצלנו. לקחנו את המשחק הזה ברצינות מטורפת ובגלל זה שיחקנו מבוקר. היה חשוב לנו לשמור על היתרון, אנחנו לא מתביישים בזה. אף קבוצה גדולה בארץ לא התחילה את הדרך שלה בהצגות וכדורגל אטרקטיבי. קודם כל צריך עמידה נכונה ונקודות, אנחנו לא חייבים דין וחשבון לאף אחד".

חסן אבו זייד, ששוב פתח בהרכב, הוסיף בסיום: "אני מרגיש מצוין במכבי ואני שמח שפתחתי והייתי טוב. יש כאן שחקנים טובים וזה עוזר לי. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו, הלוואי שנשבור את הנאחס ונזכה גם בתואר. לא היה קל נגד עכו". על המאבק על הדקות בקבוצה הוסיף הקשר האחורי: "ידעתי שתהיה תחרות כשהגעתי. אני חושב שבשבילי יותר חשוב שיש תחרות, מאשר שאני רק אפתח בהרכב"

מהראן ראדי, ששוב הפגין משחק שקט במרכז המגרש לצד גל אלברמן, הוסיף: "אנחנו מתקדמים מבחינה מנטלית ועוברים את המבחנים שהתקשורת שמה לפנינו. אנחנו במרתון ואני שמח שאנחנו לוקחים את הנקודות". ראדי דיבר על הדברים שעוזרים לקבוצה להראות שקטה: "ייאמר לזכות הצוות המקצועי שהוא עובד איתנו על החוזק המנטלי ונותן שקט. כולם יודעים שבשנים האחרונות אחרי הפסד מתחיל סיר לחץ, אבל גם אחרי באר שבע היה שקט וניצחנו את אשדוד. אני חושב שככה בא לידי ביטוי גם השינוי המנטלי במשחק היום. אני לא יכול להתנבא על מה שיהיה בעתיד, כרגע אנחנו אוגרים נקודות".

לגבי הפיכתו למנהיג אצל הצהובים, ראדי נשאר צנוע: "אני לא חושב שאני מנהיג את מכבי, אין השנה מנהיגים או כוכבים. כל אחד עושה את המקסימום על הצד הטוב ביותר".

מי שהיה מאוכזב בסיום הוא רוברטו קולאוטי, שלא זכה לדקות משחק. גם רוברט ארנשו לא שותף, שכן בצוות המקצועי לא רצו לסכן אותו לאחר הפציעה שעבר והעדיפו לשמור אותו למחזור הבא.

מכבי תל אביב ניצחה בעכו 0:2

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully