וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בקרית שמונה: "לא עמדנו במבחן התוצאה"

תהל אלון

20.10.2012 / 22:35

שחקנים בשורות האלופה לאחר ההפסד מול מ.ס אשדוד: "יש בנו מוטיבציה להוכיח שאנחנו עדיין קבוצה חזקה בליגה ובאירופה"

one

בקרית שמונה היו מאוכזבים במיוחד לאחר ההפסד הערב (שבת) למ.ס אשדוד 2:0. בקבוצה הצפונית קיוו להשיג שלוש נקודות חשובות במשחק הליגה הראשון בו ברק בכר עמד על הקווים אך לא השיגו את המטרה. קרית שמונה סוגרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה ושבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כשהיא צוברת שבע נקודות בלבד בליגה.

אין ספק שלבכר יש עוד לא מעט עבודה עם השחקנים שלו בעיקר לקראת משחקה של הקבוצה במסגרת הליגה האירופית מול ספרטה פראג ביום חמישי. במהלך המשחק הגיעה קרית שמונה ללא מעט הזדמנויות ומצבים מסוכנים, אך לא השכילו לנצל את המומנטום החיובי בו היו ודווקא בדקות הטובות שלה, הצליחה אשדוד להבקיע את השער הראשון מפנדל לאחר שהשופט הורה על בעיטת עונשין בעקבות נגיעת יד של ליאור לוי (שספק גדול אם הייתה).

אלעד גבאי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רוצים לשכוח מההפסד ולןהתרכז בהכנות לספרטה פראג. אלעד גבאי/ברני ארדוב

שחקני קרית שמונה התייחסו למשחק ואמרו לוואלה! ספורט: "שיחקנו לא רע, היינו שווים מול מ.ס אשדוד אבל לא עמדנו במבחן התוצאה ובסופו של דבר זה מה שקובע. יש ימים שהדברים לא הולכים בהם כמו שרוצים, לא נדבר על השיפוט כי זה כבר היה ואין לנו מה לעשות נגד זה אבל חבל שאנחנו שילמנו בגול על פנדל שלא היה. כל אחד מאיתנו קיווה שננצח ונתחיל מומנטום חיובי וחדש בליגה, אבל למרות ההפסד אנחנו מאמינים בעצמנו כי יש לנו את היכולת שלנו ואת כל הכלים להשיג ניצחון כבר במחזור הקרוב".

השחקנים הוסיפו: "ההפסד לאשדוד כבר מאחורינו, עוד לפני המחזור הבא בליגה יש לנו משחק חשוב מול ספרטה פראג ואנחנו עם הפנים קדימה אליו, יש בנו מוטיבציה אדירה להוכיח שקריית שמונה עדיין קבוצה חזקה וטובה בליגה ואירופה".

מעבר לכך, גם השבוע לקרית שמונה יש לוח זמנים צפוף במיוחד. אומנם מחר ישהו השחקנים בחופש, אבל כבר ביום שני יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות לספרטה פראג. בשלישי תתאמן הקבוצה בשפיים ומשם כבר תטוס לפראג לקראת המפגש שצפוי לה ביום חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, אלעד גבאי, איציק כהן. ברני ארדוב
תלונות על פנדל שלא היה. שחקני אשדוד בויכוח עם השופט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully