וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סבע ודג'אני ספגו קללות מהאוהדים

בהנהלת המועדון הופתעו: "כנראה שיש אנשים שמסיתים את הקהל". שחקנים: "אפשר לחשוב שאנחנו במקום האחרון"

one

אוהדי מכבי נתניה קיללו הערב את אחמד סבע וקובי דג'אני אחרי המשחק נגד הפועל רמת גן, שהסתיים ב-1:1, דבר שהפתיע מאוד את ראשי המועדון, שאחד מהם אמר: "קובי ואחמד היו יקירי הקהל. לא ברור מי מסית, אבל כנראה שיש כמה גורמים מסביב למועדון שדואגים להתסיס את הקהל ולדאוג שתמיד סביבה תמיד באז שלילי".

גם השחקנים לא אהבו את הקללות לעבר סבע ודג'אני ואמרו כי האוהדים צריכים להעריך את השניים שנתנו הרבה למועדון. "יש פה אווירה של לחץ מצד האוהדים, כאילו אנחנו במקום האחרון", אמר אחד מהם, "נכון שלא התחלנו טוב, אבל אנחנו עדיין מעל הרבה קבוצות אחרות, למרות המצב הבעייתי".

גם המאמן טל בנין ספג קללות מחלק מהאוהדים ובסיום אף התייחס לדברים ואמר: "אלו אותם אוהדים שביקשו ממני לפני כמה שבועות להאריך חוזה. אני מבין אותם אבל צריך עוד טיפה סבלנות".

בקבוצה ינסו להרגיע את הרוחות כאשר בהנהלה יתמקדו בשבועיים הקרובים במהלכים שיווקיים כדי להביא לכך שהאצטדיון החדש יהיה מלא במשחק מול הפועל תל אביב. בנתניה מאמינים שעם הדחיפה של הקהל יהיה ניתן להפוך את האצטדיון למבצר ביתי ולצבור בו הרבה נקודות.

בחלק המקצועי, בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת של השחקנים שיזכו מחר ליום חופש וביום שני יחזרו לאימונים. למרות התקריות האחרונות והדיבורים סביב סבע, בצוות המקצועי דווקא היו מרוצים מהרצון שלו היום ושחקנים בקבוצה אמרו כי הם בטוחים שמלך שערי הליגה בעונה שעברה יחזור לכושר טוב ויתרום עוד רבות לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully