וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בית"ר ירושלים: ניצחון הבכורה יגיע?

בבית"ר ירושלים משוועים לניצחון ראשון העונה, הזהובים של קשטן מחפשים לחזור לעצמם (א', 20:00 ספורט1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים היא אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה שעדיין לא ניצחו. המאזן שלה בחמישה משחקי ליגה: שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* אחת התבוסות הגדולות שספגה בית"ר ירושלים עד היום הייתה 8:2 לבני יהודה בבלומפילד ב-1994. את בית"ר אימן אז.... דרור קשטן.

* כפיר אדרי שיחק בבית"ר ירושלים בעונת 2002/3. מי שהביא אותו לקבוצה בזמנו היה אלי כהן שמאמן את הקבוצה גם היום.

* שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות בבלומפילד, הסתיימו בניצחונות של הזהובים: 1:2 ו-0:3.

אור ברוך שחקן בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
יפתח לבדו בחוד. ברוך/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

אחרי שני משחקי תיקו, תנסה מחר בני יהודה לחזור אל מסלול הניצחונות בבירה. את הפגרה ניצל המאמן דרור קשטן לעבוד על הליקויים בעיקר במשחק ההגנה של הזהובים וכבר מחר מתכנן המאמן לפחות שלושה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול סכנין. איציק עזוז שפתח בכל משחקי בני יהודה כמגן הימני, צפוי לרדת לספסל ובמקומו יוסט מהקישור להגנה עוז ראלי.

את מקומו של ראלי יתפוס רוסלן ברסקי שעל פי האימון, צפוי לערוך מחר הופעת בכורה בהרכב הקבוצה. שינוי נוסף יהיה החזרתו של ננאד מרינקוביץ' להרכב לאחר שמול בני סכנין בחר קשטן שלא להרכיבו, בעוד מרינקוביץ' ישוב על חשבונו של ניר נחום שירד לספסל. אדם הרפתקה הפצוע בגבו וכבר לא מתאמן כמעט שבועיים עם הקבוצה מחר לא אמור להיות בסגל. למעשה קשטן יפתח עם חלוץ אחד טבעי- אור ברוך- כשגלאבן אמור לשחק קצת מאחוריו ולתמוך בו בהתקפה.

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים מרגישים מוכנים לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה. המאמן אלי כהן עשה לשחקנים סדרת אימונים קשה ואינטנסיבית מאז התיקו מול הפועל רמת גן, ערך עימם לא מעט שיחות קבוצתיות ואישיות והתחושה בקרב השחקנים היא שמחר השינוי יראה על הדשא.

כהן אסף את שחקניו לפני האימון היום ואמר להם: "בני יהודה קבוצה מסוכנת שיודעת להעניש. אם תעשו טעויות, תשלמו על זה מיד. יש להם גם אופי, הם לא נשברים ופעמיים השוו בדקה ה-90. יש לנו הרבה כדורגל ונוכיח את זה. אנחנו בית"ר ירושלים, האוהדים רק מחכים שתדליקו אותם ושתביאו אלפים נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא".

בנוגע להרכב, נראה כי קובי מויאל יהיה כשיר ויפתח לצידם של אופיר קריאף ודריו פרננדס. גם מתן בראשי צפוי לפתוח בהרכב, לצידו של דינו שקבורץ הקרואטי. לקראת המשחק אמר הבלם הקרואטי לאתר הרשמי: "אחרי חמישה משחקים הגיע הזמן לנצח. ממה שאני יודע על בני יהודה, זו קבוצה חזקה מאוד, אבל בשבועיים שבהם לא שיחקנו, המאמן עשה לנו הכנה טובה מאוד. אנחנו מגובשים מאוד והגיע הזמן שננצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
"בני יהודה יודעת להעניש". אלי כהן/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני יהודה: אור ברוך

אחרי הצמד השבוע במדי הנבחרת הצעירה של החלוץ הצעיר, הזהובים מקווים שברוך ימשיך את הכושר המצוין שהוא נמצא בו ויסחוב את הקבוצה לניצחון אחרי שני משחקי תיקו מאכזבים מול יריבות שעל הנייר פחות טובות מהקבוצה שבנה קשטן. ברוך הוא אמנם שם עולה בליגה ובכדורגל הישראלי, אך המבחן שלו יהיה לשמור על יציבות ביכולת.

בית"ר ירושלים: מתן בראשי

אחרי ימים לא קלים שבהם הוא הוצא מההרכב באימונים, עבר שטיפה מהמאמן ונראה מחוץ לתכניות, בראשי נלחם על מקומו ואמור לפתוח גם מחר. שני המשחקים הקרובים נגד בני יהודה והפועל תל אביב יהיו מאוד משמעותיים עבורו, בעיקר נוכח הרצון של אלי כהן להתחזק בבלם נוסף.

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול אבי כנפו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
רוצה להוכיח. בראשי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רוסלן ברסקי, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, אור ברוך.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, עמית בן שושן, ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully