וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-קרית שמונה: "ראיתם איך הם נראו בבילבאו"

המוליכה תארח את האלופה (ש', 18:00), יוסי מזרחי מזהיר: "אם לא ניתן 120 אחוז לא נוציא נקודה". בכורת ליגה לברק בכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה נפגשו אשדוד וקרית שמונה לקראת תום הסיבוב הראשון כשהן תופסות את המקום הראשון והשני במה שהוגדר "משחק העונה". המשחק הסתיים ב-0:0, קרית שמונה המשיכה לאליפות, אשדוד חזרה למקומה הטבעי.

* לאשדוד ישנם 100% הצלחה במשחקי הבית עד עתה - שלושה ניצחונות. קרית שמונה השיגה נקודה אחת בלבד בשני משחקי החוץ האחרונים וספגה 5 שערים.

דוד רביבו (במרכז) מוראד אבו ענזה שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מושלמים בבית, וינסו לשמור על זה. דוד רביבו ומוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

המאמן יוסי מזרחי ניסה להנמיך פרופיל אצל שחקניו בשבועיים האחרונים במטרה לחזור למסלול הניצחונות כבר מחר נגד קרית שמונה. מזרחי יודע שמדובר במשחק קשה מאוד ואמר לשחקנים: "ראיתם איך קרית שמונה נראתה בבילבאו וכמה אופי יש לקבוצה הזאת. היא האלופה וצריך לתת לה את הכבוד המגיע לה. אם לא ניתן 120 אחוז מעצמנו לא נביא אפילו נקודה מהמשחק הזה".

בנוגע להרכב הקבוצה, מזרחי מתכנן שינוי אחד, כשמיכאל סירוטשן הצעיר יפתח במקומו של סאנדי ארצ'ון הסלובני. מדובר בהחלטה מקצועית של מזרחי שהיה מאוכזב ממשחקו של ארצ'ון נגד מכבי תל אביב ומצפה ממנו להרבה יותר מחוייבות והשקעה, במיוחד לנוכח העובדה כי מדובר בשחקן זר שאמור לשמש דוגמה לצעירים.

עירוני קרית שמונה:

ברק בכר יעמוד לראשונה על הקווים בשורות האלופה, וינסה להשיג שלוש נקודות יקרות באשדוד. גם לעופר מזרחי, שחזר למועדון בו שימש כעוזר מאמן בעבר תחת רן בן שמעון, יהיה זה המשחק הראשון עם הקבוצה.

לאלופה כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ובקבוצה ינסו לעשות הכל על מנת לשנות את המומנטום. בשבוע האחרון היו חסרים לבכר ארבעה שחקנים הרכב ששהו עם נבחרת ישראל, אך בקבוצה מאמינים שדווקא היכולת הטובה שהפגינו אלעד גבאי ושמעון אבוחצירא בכחול-לבן תיתן להם מוטיבציה יתרה.

שני שחקנים משמעותיים יחסרו לקריית שמונה בהרכב. הבלם סאלח חסארמה סובל מרגישות במפשעה וטרם ידוע מי ימלא את מקומו, כאשר ההתלבטות של בכר היא בין איציק כהן לבין בן והבה. גם הקשר דן איינבינדר יחסר לאחר שסובב את הקרסול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאל דה מוטה שחקן נבחרת לוקסמבורג לפני אלעד גבאי שחקן. ברני ארדוב
בצפון בונים על מוטיבציה של שחקני הנבחרת. אלעד גבאי מול לוקסמבורג/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: מוראד אבו ענזה

הרבה רעש היה אחרי ארבעת השערים שכבש החלוץ, ראיונות בכל כלי התקשורת וחתונה מסוקרת. עכשיו הגיע הזמן שהוא יירד לקרקע ויוכיח יציבות ויחד עם מקרייב ישמור על החוד הקטלני של אשדוד.

עירוני קרית שמונה: איציק כהן

אם אכן הבלם יקבל את ההזדמנות במקום סאלח חסארמה, זאת תהיה הפעם הראשונה שייפתח בהרכב קרית שמונה לראשונה מאז הגיע לקבוצה. כהן יצטרך להוכיח שהקרדיט שברק בכר נותן לו לא לחינם ובעיקר לנסות שלא ירגישו בחסרונו של חסארמה הוותיק והמנוסה.

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יא יא פטי, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, מיכאל סירושטן, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן (בן והבה), דושאן מאטוביץ' (ליאור לוי), בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, רביד גזל (עדי אלישע), אדריאן רוצ'ט, לאסלו לנצ'ה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully