וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-בני סכנין: יישמרו על הבית?

נועלת הטבלה תצא למשחק קשה ברמת השרון (ש', 18:00), שלא איבדה נקודות כמארחת. דורה מתלבט בין קאסום לגנאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* רמת השרון מגיעה למשחק מחר עם 5 משחקים ללא הפסד ועם 100% הצלחה במשחקי הבית עד עתה, עם 3 ניצחונות.

* רמת השרון לא ספגה שער חובה בשני המשחקים אותם אירחה בגרונדמן. משחק הבית היחיד בו ספגה היה נגד הפועל עכו, אך הוא נערך בראשל"צ. יחס השערים של רמה"ש בבית הוא 1:7.

* סכנין מגיעה למשחק עם ההגנה הגרועה בליגת העל, שספגה 14 שערי חובה בשישה משחקים בלבד.

* למרות המקום האחרון בטבלה, סכנין יכולה להתגאות דווקא בהישג מפתיע במיוחד. היא מובילה את טבלת הקבוצה ההוגנתעד כה.

* בעונה שעברה, בה הצטרפה רמת השרון לליגת העל, הפכה סכנין לכבשה השחורה שלה, כשניצחה אותה פעמיים מבלי לספוג ולו שער אחד.

משה אבוטבול שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
בחזרה ל-11. משה אבוטבול/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

מאמן הקבוצה בני טבק העדיף שלא לדבר באסיפה המסכמת והראה לשחקנים וידאו של המשחק של בני סכנין נגד בני יהודה. בקבוצה עבדו השבוע בעיקר על הצד המנטלי נגד בני סכנין, שעל אף ההידרדרות שלה לתחתית הינה קבוצה מסוכנת. הבלם סביטי ליפנייה אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא קשה בליגה הזאת ובני סכנין זאת קבוצה אגרסיבית שתמיד יודעת להילחם עד הסוף. אף פעם לא היה משחק קל נגדה וגם מחר לא יהיה".

הצוות המקצועי מתכנן שינוי אחד בהרכב הקבוצה, כאשר במקומו של אור אוסטווינד המורחק יפתח משה אבוטבול באגף ימין. עשהאל בן שבת ויורדן מילייב ימשיכו לאייש את הקישור האחורי כאשר סביטי ליפנייה ויניב לביא יפתחו כבלמים כאשר אסי בלדוט וברוך דגו ימשיכו לשחק מאחורי אדריאן פרננדז. חריסטיאן חירובסקי יפתח על הספסל.


בני סכנין:

בקבוצה עבדו בשבועיים האחרונים בעיקר על הצד המנטלי ולאחר יום גיבוש שערכו בכנרת, דאג המאמן שלומי דורה להדגיש לשחקנים את נושא העמידה במגרש וביקש מהם להיות הרבה יותר מרוכזים. דורה, שהיה מודאג מאוד ממכת הפציעות וההיעדרויות בשבוע החולף, קיבל בשורות טובות, כאשר התברר כי מרבית הפצועים יוכלו לשחק וההרכב החזק של הקבוצה יעמוד לרשותה במשחק.

המאמן צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח ב-2:2 מול בני יהודה, כשההתלבטות היחידה היא בין אחמד קאסום לחאמד גנאים, שחוזר מפציעה. פיטר אמבמבה עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא ברור אם יהיה בסגל, כשבכל מקרה עידן ויצמן ועלא אבו סלאח צפויים לפתוח בעמדת הבלמים. מוחמד זבידאת הצעיר ימשיך לקבל קרדיט על חשבון עלי עוסמאן.

בהנהלת המועדון שוחחו גם הם עם השחקנים והודיעו להם כי יש להם את כל התמיכה מההנהלה וכי הם מבקשים מהם להמשיך באותה יכולת, אך להביא את הנקודות מהמשחק מול רמת השרון, שמוגדר כקריטי מאוד עבור הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
חייב לסחוף את הקבוצה. חלאיילה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

הקשר לא התחיל את ההכנות עם הקבוצה, הורחק נגד הפועל תל אביב והיה פצוע נגד הפועל חיפה. אם יש מישהו שיכול לשדרג את העונה של רמת השרון ולמשוך אותה לעשות משהו אחר השנה זה אבוטבול. מחר הוא מקבל את המפתחות למרכז השדה וזה הזמן שלו להוכיח שהוא ראוי להגשים את החלום ולהגיע לאחת הקבוצות הגדולות בהמשך.

בני סכנין: חאלד חלאיילה

הקשר שנתפס בעיני רבים ליורש של עבאס סואן בקבוצה, נחשב כבר שנים למנהיג הבלתי מעורער ובמשחק חשוב שכזה, הוא יצטרך לתת את הנשמה, לכוון את השחקנים שלידו ולדאוג לשליטה של סכנין במרכז המגרש. משחק טוב של חלאיילה יכול לסחוף אחריו את כל הקבוצה ולהביא ניצחון ראשון העונה.

הרכבים משוערים:

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יורדן מילייב, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אסי בלדוט, ברוך דגו, אדריאן פרננדס.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס, אלכס דוידוב, חאמד גנאים (אחמד קאסום), מוחמד כליבאת, ירו בלו.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully