וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "הפועל חיפה חיה פצועה, יהיה מעניין מול קלינגר"

18.10.2012 / 11:34

חלוץ באר שבע מתכונן למפגש מול מאמנו לשעבר: "הוא הביא אותי לכאן". בנגב בטוחים: "כל מה שמעניין את ניר זה לנצח"

הקבוצה של אלונה ברקת מתכוננת למפגש מול האקס, שבעונה שעברה התפטר לאחר המפגש בין הקבוצות. הבעלים תשוחח עם השחקנים

שיחת היום בקרב שחקני הפועל באר שבע נוגעת למפגש הקרוב נגד ניר קלינגר והפועל חיפה בשבת (18:00, ספורט 1). בעונה שעברה החליט המאמן להתפטר מיד לאחר שניצח עם באר שבע את היריבה הבאה ובמועדון מודעים לעובדה שהמאמן לא יוותר על המשחק בקלות.

"קראנו בתקשורת שיש שם בעיות, אבל זה לא מעיד על מה שיקרה במשחק", אמרו הבוקר בקבוצה. "כבר הבהרנו שהמפגש מול ניר הוא מפגש מיוחד. היחסים שלו עם אלונה ברקת נשארו טובים מאוד גם לאחר שעזב, אבל כל מה שמעניין אותו עכשיו זה איך לנצח". הקבוצה של אלישע לוי לא ניצחה העונה במשחק חוץ בעוד שהאדומים של קלינגר לא ניצחו העונה בבית.

"הפועל חיפה תבוא כמו חיה פצועה, זה הולך להיות קשה", אמר החלוץ דובב גבאי באימון הבוקר. "אנחנו באים כדי לנצח את המשחק. הניצחון מול מכבי תל אביב היה טוב, אבל כדי לנצח את הפועל חיפה נצטרך לעבוד קשה לפחות כמו במשחק ההוא".

"אין ספק שהפגרה הורידה אותנו לקרקע. אנחנו צריכים להיות ריאלים כי זו רק תחילת עונה ואף תוצאה לא תחרוץ גורלות", המשיך גבאי. "נעשה דרך ארוכה כדי לסיים גבוה ולא בתחתית, כמו בעונה שעברה". לקראת המפגש מול קלינגר הוסיף החלוץ: "הוא הביא אותי להפועל באר שבע, יהיה מעניין לשחק מולו".

היום בשעות הצהריים תערוך הקבוצה ארוחת גיבוש יחד עם הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים. ברקת תשוחח עם השחקנים לקראת המשחק הקרוב. במאזנה של באר שבע משחק חסר, מול קריית שמונה, שייערך בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully