וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס עלתה ל-1:2 ב-NLCS

18.10.2012 / 8:21

מאט קרפנטר עלה להחליף את בלטראן הפצוע וירה להומראן, שסידר לקרדינלס 1:3 על סן פרנסיסקו. דטרויט-יאנקיז נדחה

סנט לואיס קרדינלס - סן פרנסיסקו ג'איינטס 1:3 (1:2 לקרדינלס בסדרה)

מה אפשר לעשות נגד האלופה? כנראה שלא יותר מדי. מאט קיין היה טוב מאוד עבור סן פרנסיסקו, עם שישה ושני שליש, אבל טעות אחת קטנה עלתה לו ולג'איינטס במשחק והם שוב בעמדת רדיפה ב-NLCS.

הטעות המדוברת של קיין הייתה הגשה למרכז הצלחת מול מאט קרפנטר והנגר מספר 2 של סנט לואיס, אמר תודה וירה לפצצה של שתי ריצות, כשהוא מכניס את ג'ון ג'יי ואת עצמו כמובן, כל זאת עם שני אאוטים לחובת הקרדינלס ולאחר שקרפנטר עלה לחבוט כמחליף בכלל, לקרלוס בלטראן שנטש בשל פציעה בברך. כמה דקות קודם לכן, במעלה האינינג השלישי, פבלו סנדובל סידר יתרון לאורחים, שכאמור לא החזיק יותר מדי זמן.

היתרון הקטן של סנט לואיס נשמר עד לאינינג השביעי, שם דייויד פריז הגיע הביתה והגדיל אותו במעט. מיד לאחר מכן, החלה הפסקת גשם, שארכה לא פחות משלוש וחצי שעות, רוקנה את היציעים כמעט לחלוטין ואילצה את קיין להיות מוחלף. ג'ייסון מוט היה זה שתפס פיקוד בסנט לואיס ועם הרבה שקט נפשי השיג את השמירה, בזכות שני אינינגים נקיים לחלוטין.

המשחק הרביעי בסדרה, בין אדם ווינרייט המארח לטים לינסקאם האורח, יתקיים כבר הלילה (2:00, FOX). עוד קודם לכן, ב-22:00, ייערך משחק ארבע ב-ALCS, שם דטרויט ומקס שרצר ינסו לסגור את הסיפור מול סי סי סבאתיה והיאנקיז. המשחק נדחה מהלילה בשל גשם ואולי הדחייה הזו תסייע לאורחים מניו יורק להתייצב מעט, כשהם בפיגור 3:0 בסדרה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully