וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: חסארמה ואיינבינדר בספק לאשדוד

תהל אלון

17.10.2012 / 16:00

הבלם סובל מרגישות במפשעה בעוד הקשר סובב את הקרסול. שחקנים בקבוצה מרוצים מברק בכר: "גם סמכותי וגם חבר"

שחקני עירוני קרית שמונה חזרו היום (רביעי) לאחר יום אחד של חופש כאשר בקבוצה מגבירים את ההכנות לקראת משחק הקבוצה בשבת בחוץ מול המוליכה מ.ס אשדוד (18:00). אחרי שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, מקווים במועדון להשיג שלוש נקודות חשובות שיחזירו את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. ברק בכר ינהל משחק ליגה ראשון כמאמן האלופה כאשר לצידו עוזר המאמן החדש-ישן עופר מזרחי.

בכר עדיין לא יודע האם יוכל להשתמש בבלם הוותיק סלאח חסארמה, הסובל מרגישות במפשעה, ובקשר דן איינבינדר שפצוע בקרסולו. כרגע שניהם נמצאים בספק למשחק.

לאימון הקבוצה היום שבו שחקני הנבחרת שמעון אבוחצירא (ערך בכורה במדי הנבחרת הבוגרת), אלעד גבאי, שיר צדק ודני עמוס. הארבעה התקבלו בזרועות פתוחות כאשר אבוחצירא וגבאי (בישל את השער השלישי לתומר חמד) קיבלו מחמאות מחבריהם.

בשבוע האחרון קיימו הכחולים שלושה אימונים בהם האווירה הייתה חיובית ומחויכת ונראה כי הסערה בעקבות פיטורי גילי לנדאו שככה. שחקני הקבוצה ציינו לשבח את האימונים של בכר והסבירו: "ברק גם סמכותי וגם חבר. יש שילוב מאוד טוב בין התפקיד והאישיות לבין חדר ההלבשה". שחקני הקבוצה עדיין לא מורשים להתראיין לכלי התקשורת ובקבוצה אומרים כי זה נעשה בעיקר כדי לקבל שקט סביב המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully