וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פיטסבורג ומינסוטה ישחקו בלונדון ב-2013

17.10.2012 / 13:15

לאחר שכבר נקבע משחק בין ג'קסונוויל לסן פרנסיסקו בוומבלי בעונה הבאה, הוחלט כי שני מפגשי ליגה יתקיימו בבירה האנגלית

משחק ה-NFL השנתי בלונדון ייערך בעוד כשבוע וחצי, בין סנט לואיס לניו אינגלנד והיום (רביעי), נודע כי המסורת, שהחלה עוד ב-2007, תימשך גם בעונה הבאה ובמתכונת כפולה. עד כה, נערך משחק אחד מהעונה הסדירה באצטדיון וומבלי, השוכן בבירת אנגליה, אולם בשנה הבאה המספר יעלה לשניים.

באוגוסט פורסם כי ג'קסונוויל חתמה על הסכם לשחק בארבע השנים הקרובות את המשחק הבינלאומי ומאוחר יותר הוחלט כי המשחק הראשון שלה בוומבלי ייערך מול סן פרנסיסקו, ב-27 לאוקטובר 2013. שמועות על משחק שני נפוצו באותה תקופה וכעת הפכו לממשיות, כאשר נקבע כי גם מינסוטה ופיטסבורג יגיעו לממלכה, חודש אחד לפני הג'אגוארס והניינרס, ב-29 לספטמבר 2013.

"מדובר בצעד משמעותי עבור אוהדינו בממלכה המאוחדת והקבוצות בליגה", אמר הקומישינר רוג'ר גודל, "אנחנו מאמינים בקהל שיש לנו בלונדון ורצינו להעניק להם שני משחקים".

* ובינתיים, יוסטון, סן פרנסיסקו ומיאמי הגישו הצעות לאירוח הסופרבולים של 2016 ו-2017. הבחירה תיערך במאי הקרוב, על ידי בעלי הקבוצות בליגה. הניינרס בונים אצטדיון חדש והם יתחרו באצטדיון של הדולפינס על האירוח של סופרבול 50, בשנת 2016. המפסידה תתמודד מול יוסטון על האירוח בשנה שלאחר מכן.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully