וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הולמגרן בחוץ, גם מתאם ההגנה של האיגלס

16.10.2012 / 23:51

רכישת קליבלנד אושרה והבעלים הודיע שנשיא הבראונס לא ימשיך. לראשונה ב-14 שנה, אנדי ריד פיטר מאמן במהלך העונה

עסקת המכירה של קליבלנד בראונס יצאה לפועל, והמהלך הראשון של הרוכש ג'ימי הסלאם השלישי היה להיפרד מהנשיא של הקבוצה. הסלאם השלישי הודיע הערב (שלישי) כי מייק הולמגרן לא ימשיך בתפקידו כראש הפירמידה המקצועית של הקבוצה ויסייים את עבודתו באופן מיידי. הוא לא מתכנן שינויים נוספים לפני 2013. הולמגרן נשכר על ידי רנדי לרנר ב-2010, ומאז הקבוצה במאזן עלוב של 28:10.

איש מקצוע נוסף שלא ימשיך בקבוצתו הוא מתאם ההגנה של פילדלפיה חואן קסטיו. הוא יוחלף על ידי מאמן ההגנה האחורית טוד בולס. זו הפעם הראשונה ב-14 שנותיו באיגלס שאנדי ריד מפטר מתאם/מאמן במהלך העונה. "אני שמתי את קסטיו בסיטואציה הזו והיא לא עבדה", אמר ריד, ש"קידם" את מאמן קו ההתקפה שלו להיות מתאם הגנה.

קווין קוב, שהופל חמש פעמים מול בפאלו ולבסוף נפצע בצלעות, ייעדר לא רק מהמשחק הקרוב של אריזונה מול מינסוטה, אלא ממספר משחקים. קוב הופל כבר 28 פעמים העונה וביום ראשון שילם את המחיר. ג'ון סקלטון יחליפו כפותח של הקרדינלס.

ביל בליצ'יק לא ממעט בחשיבותו של טים טיבו לקראת המפגש בין ניו אינגלנד לניו יורק ג'טס ביום ראשון. "ראינו אותו בשנה שעברה", אמר בליצ'יק, "הוא סחב את דנבר לפלייאוף. בנוסף, הוא עשה כמה דברים גם השנה עבור הג'טס. ברור שיש לו ערך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully