וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מקווה שעד פורטוגל נוכל לחזק את הסגל"

16.10.2012 / 20:02

אחרי לוקסמבורג, מאמן הנבחרת מביט קדימה. אוואט: "אפשר לנצח את פורטוגל". חשש לקרע בשריר הירך האחורי לוורמוט

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל המשיכה לעשות את המוטל עליה כשהשלימה הערב (שלישי) ניצחון שני תוך ארבעה ימים על לוקסמבורג. בניגוד ל-0:6 המרשים של יום שישי, שבו שחקניו של אלי גוטמן לקרקע והסתפקו הפעם בחצי מנה, עם 0:3 נינוח שהעלה את מאזנם במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 לשבע נקודות. תומר חמד המשיך בכושרו הנפלא עם צמד נאה, עדן בן בסט הוסיף שער משלו, וכעת לא נותר אלא לקוות שהמומנטום החיובי יישאר עד חודש מרץ 2013, אז יתחדשו משחקי המוקדמות וישראל תפגוש את נבחרות פורטוגל וצפון אירלנד.

פציעתו של גילי ורמוט העיבה על החגיגות בסיום. קשרה של הפועל תל אביב, שנכנס כמחליף בדקה ה-57, נאלץ לנטוש לאחר 14 דקות בלבד על המגרש ויש חשש לקרע בשריר האחורי. בנבחרת מעריכים כי ייעדר בין 10 ימים לשבועיים.

שחקני נבחרת ישראל: עדן בן בסט, דן מורי, תומר חמד. ברני ארדוב
נקווה שהתמונות הללו יחזרו על עצמם גם במרץ 2013. חמד, בן בסט ומורי חוגגים/ברני ארדוב

"אני מאוד גאה בבחורים האלה שלקחו את המשחקים בשיא הרצינות", אמר מאמן הנבחרת אלי גוטמן בסיום. "עשינו משחק יוצא מהכלל בלוקסמבורג, הייתי מאוד מרוצה מהשחקנים, ולוקסמבורג הגיעו לכאן מוכנים בהתאם למשחק ההוא, ניסו לצאת למתפרצות, לשמחתי כמעט שהם לא הצליחו לסכן את ממשית את השער שלנו. אנחנו, עם הרבה סבלנות, ידענו מאיפה אנחנו צריכים לפרוץ ולהכניס את כדורי העומק. שלושה שערים - אני מרוצה. אני שבע רצון גם מהיכולת, גם מהגישה. התוצאה היא פועל יוצא של זה".

על השאלה מה יהיה במשחק הבא של הנבחרת - מול פורטוגל בחודש מרץ, אמר המאמן: "המשחקים נגד לוקסמבורג מעבירים בסיס כלשהו להמשך, אבל לגבי הסיכויים נוכל לדבר בהמשך. ברגע שאנחנו משיגים שלוש נקודות במשחקים, הסיכויים משתפרים. עוד מוקדם לומר מה נראה מול פורטוגל. ממה שראיתי במשחק בין רוסיה ופורטוגל, ראיתי שפורטוגל שלטה ויזמה. עד אז יש זמן, אני מאוד מקווה ששחקנים שנמצאים אצלי בקנה ישחקו ויראו יכולת ונוכל לחזק את הסגל שלנו".

כובש הצמד תומר חמד סיכם: "אני שמח לשמוע שאני כרגע מלך השערים במוקדמות, אבל יותר שמח שחזרנו לעניינים והשגנו ניצחון שני ברציפות. אני חושב שעשינו שבוע מצוין, עבדנו קשה והתכוננו טוב. יש תוצאות גם במגרש ואני שמח שבא קהל ונתן לנו כוח. אנחנו צריכים אותם גם במשחקים הבאים, בחודש הבא במשחק הידידות נגד בלארוס ואחר כך מול פורטוגל. נגד פורטוגל זה יהיה סיפור אחר ואנחנו יודעים את זה. נעבוד על מה שצריך ונתכונן, נקווה שזה יספיק".

על הקפטן המנופה יוסי בניון, אמר החלוץ: "כולנו אוהבים את יוסי ואני רוצה שהוא יהיה פה כי הוא חבר. הוא משהו מיוחד, אבל יש מאמן שמחליט וכולנו מקבלים את זה. במאיורקה שמחים בשבילי, גם אנשים מהמועדון וגם האוהדים. אני מקווה להמשיך לכבוש גם בליגה. עוד יומיים כבר נתכונן למשחק קשה בסביליה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לאט לאט. אלי גוטמן/ברני ארדוב

שותפו של חמד לחוד, עדן בן בסט: "יש פה סגל שחקנים טוב בנבחרת ואני שמח שבשני המשחקים האחרונים זה עבד. כבשנו שערים, שיחקנו טוב ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. חמד ואני עבדנו קשה, אני מכיר אותו מילדות. אלי נתן לנו את הבמה ואני שמח שלקחנו אותה בשתי ידיים. פורטוגל היא נבחרת חזקה ויהיה קשה, אבל אני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו היטב. עכשיו, תנו לנו לשמוח קצת".

דודו אוואט, ששבר את שיא ההופעות לשוער בנבחרת ישראל, אמר בסיום: "גם לשמור על שער נקי וגם לנצח משחקים חשובים, אני חושב שאנחנו שמחים. זה חשוב לקחת שש נקודות. לא חלמתי על זה, להיכנס לרשימה עם בוני וויסוקר, זו גאווה". על המשחק מול פורטוגל אמר השוער: "אין ספק שיהיה סיפור אחר לגמרי אבל נבחרת ישראל עשתה התקדמות. לא אומר שלא יהיו חששות, אבל אנחנו בהחלט יכולים לנצח. נכון שניצחנו רק את לוכסמבורג, אבל צריך לזכור שהנבחרת הזו ניצחה את שוויץ כך שלא צריך לזלזל. יש לנו עכשיו עד מרץ שקט ממשחקים ואני בטוח שמול פורטוגל נגיע מוכנים".

על שיא הכיבושים של חברו למאיורקה תומר חמד אמר השוער: "תומר עשה התקדמות יוצאת מהכלל ויש לו עדיין מה ללמוד ומה להשתפר. הבחור לקח את עצמו ברצינות וגם בספרד מאוד מרוצים ממנו. רואים שתומר מתקדם ולא נח לרגע".

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל (משמאל) נוגח בכדור. ברני ארדוב
מחמאות מכל כיוון. תומר חמד/ברני ארדוב

נאתכו: "נקווה שנתרגל לטעם המתוק של הניצחונות"

ביברס נאתכו, מבשל שני השערים הראשונים: "מה שחשוב זה שלקחנו שש נקודות. גם במשחק בלוקסמבורג שיחקתי טוב וגם היום, אני מרוצה באופן אישי. אין קשר בין היכולת הזו לפורטוגל, כל משחק הוא שונה. זו תהיה אופרה אחרת לגמרי. כשאתה מנצח, תמיד אומרים שהכל טוב. אנחנו נהנים, טוב לנו פה וכשמנצחים הכל טוב יותר. נקווה שנתרגל לטעם המתוק".

מאור מליקסון: "לא פתחנו טוב את הקמפיין ככה שאנחנו שמחים שהצלחנו לתקן ושימחנו את העם. היו הרבה עבירות עליי, אבל אין טעם להתבכיין. ניצחנו 0:3 וזה מה שחשוב. מנהיג? אני לא אוהב את המילה הזו. כשאתה טוב, אומרים מנהיג. שמעתי שרוסיה ניצחו בקושי והסיכויים באמת נפתחו, אבל אנחנו צריכים לדאוג לתוצאות שלנו".

המגן אלעד גבאי, שפתח בהרכב רק מפני שיובל שפונגין לא היה כשיר במאת האחוזים, אמר: "התחושות טובות, הרגע הזה של נגינת ההמנון היה בין הרגעים המאושרים שלי. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות ואנחנו עם הפנים קדימה. ברור שהתרגשתי לפני הבכורה בהרכב, אבל זה חלף מהר מאוד. אני שמח שהנענו את הכדור כמו שאלי רצה, כבשנו שערים והבאנו את הנקודות. אנחנו מקווים להמשיך מול בלארוס בטדי את הקו שהתחלנו".

דניאל דה מוטה שחקן נבחרת לוקסמבורג לפני אלעד גבאי שחקן. ברני ארדוב
ההתרגשות עברה מהר. אלעד גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully