וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טקס חילופי משמרות?

18.10.2012 / 14:30

סן פרנסיסקו תארח את סיאטל המפתיעה לפתיחת המחזור ה-7. האורחים רוצים להשתלט על ה-NFC מערב (ו', 2:00, ESPN)

סן פרנסיסקו (2:4) - סיאטל (2:4), בין חמישי לשישי, 2:00, ESPN

לפי התיכנון של ג'ים הארבו והניינרס, אחרי עונת הפריצה הסוחפת שלהם ב-2011, המשך ההשתלטות על ה-NFC מערב הייתה אמורה להיות קלה יותר, רק צעד ראשון בדרך להתקדמות שלב אחד נוסף בפלייאוף, אל הסופרבול. אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד והבית הזה, שלאורך השנים האחרונות היה נלעג במיוחד, מציב השנה לסן פרנסיסקו התנגדות עזה ובראשה, סיאטל.

הקבוצה של פיט קארול ממשיכה לעשות ניסים ונפלאות. נכון, התקפת המסירה בראשותו של הרוקי ראסל ווילסון עדיין לא מדהימה וממוקמת רק במקום ה-31 בליגה, אבל בניצחון הענק על ניו אינגלנד ביום ראשון, הילד הוכיח שיש לו משהו בידיים, בעיקר במסירה לסידני רייס, ל-46 יארד וטאצ'דאון, שהכריעה את המשחק עם קצת יותר מדקה על השעון.

סביב ווילסון, העניינים ממשיכים לתקתק. מרשואן לינץ' מוביל את התקפת הריצה השביעית בליגה (וינסה להתעלות על זו של סן פרנסיסקו, המדורגת במקום הראשון) וההגנה החזקה נמצאת במקום השני נגד הריצה, בעוד שהגנת הניינרס שנייה נגד המסירה.

סן פרנסיסקו לא שיחקה טוב כלל וכלל מול האלופה ניו יורק ג'איינטס וחטפה תבוסה ביתית, שהזכירה לאוהדיה ימים גרועים יותר, לפני לא יותר מדי זמן. הניינרס רוצים וחייבים לנצל את משחק הבית השלישי שלהם ברציפות על מנת להתאושש והם ינסו להשיג ניצחון רביעי רצוף מול סיאטל.

התחזית: סיאטל באה עם המומנטום, אבל עוד לא הוכיחה את עצמה באמת בחוץ. סן פרנסיסקו

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully