וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: 24, היום שהיה

16.10.2012 / 8:22

דנבר נזכרה לשחק במחצית השנייה ומחקה פיגור 24:0 בדרך ל-24:35 ענק בסן דייגו. ווב ולואיס גמרו את העונה בבולטימור

סן דייגו (3:3) - דנבר (3:3) 35:24

בשבוע שעבר פייטון מאנינג היה קרוב להוביל את דנבר למהפך בניו אינגלנד, ואלמלא שגיאות של וויליס מגאהי בדקות הסיום ייתכן שהברונקוס היו יוצאים עם ניצחון. הפעם, במצב לא פחות קשה, הם עשו זאת. מאנינג וסוסי הפרא פיגרו 24:0 במחצית, אבל אז נתנו מחצית שנייה אדירה, בה רשמו 35 נקודות וניצחו את משחק המפתח של ה-AFC מערב.

לאחר שפיליפ ריוורס ואנטוניו גייטס שיתפו פעולה בשני טאצ'דאונים ומאנינג נחטף לאחד נוסף של קוונטין ג'אמר, נראה היה שהצ'ארג'רס על המסלול הנכון. הם הובילו 0:24 ושיתקו את כל המערכים של הברונקוס. אלא שהמחצית השנייה הייתה סיפור שונה. בפתיחת הרבע השלישי מסר מאנינג לדמריוס תומאס שצימק ל-24:7, ומאוחר יותר כפה אלוויס דומרוויל השמטה על ריוורס, וטוני קרטר החזיר את הכדור 65 יארד לאנדזון - 24:14.

כאן כבר היה לנו משחק חדש. הצ'ארג'רס, ששמטו בשבוע שעבר יתרון של 10 נקודות בהפסקה בניו אורלינס, עמדו על סף שבירה נוספת. מאנינג והברונקוס הריחו דם, והקוורטרבק מצא את אריק דקר כדי לגלח את ההפרש לשלוש. תשע דקות לסיום זה הפך ליתרון לבן, כשמאנינג איתר גם את ברנדון סטוקלי הוותיק באנדזון. ריוורס המיואש מצא את הידיים של כריס האריס הוותיק, שעם החטיפה נעל את התוצאה על 24:35 עצום לדנבר.

מאנינג סיים עם 309 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, דקר סגר 98 יארד באוויר וטאצ'דאון. 242 יארד, שני טאצ'ים ולא פחות משישה איבודים לריוורס - ארבעה באוויר ושניים על הקרקע. 81 יארד וצמד לגייטס.

פציעות: לזה לא פיללו בבולטימור. הרייבנס פתחו היטב את העונה, אבל גם מאזן 1:5 לא הכין אותם למכת הפציעות בהגנה. עוד לפני ש-2012 יצאה לדרך נוטרל טרל סאגס, וכעת נוספו שני שחקני מפתח לרשימה: הליינבקר הוותיק ריי לואיס ומגן הפינה לדאריוס ווב, שלא יראו עוד מגרש העונה. השניים נפצעו בהתמודדות עם דאלאס, כשלואיס קרע את השריר התלת-ראשי ו-ווב נפצע ברצועה הצולבת, פגיעות המחייבות משך החלמה ארוך.

גם דאלאס יצאה עם נזק מהמשחק הזה, כשהרץ האחורי דמרקו מארי סובל מקרע חלקי בכף הרגל ולא ישחק מול קרוליינה. הקאובויס התעקשו שהוא לא יעבור ניתוח.

רקס ריאן כבר פותח במלחמה פסיכולוגית מול ניו אינגלנד. "אני רוצה שיידעו - ואני חושב שהם כבר יודעים - שאני חושב שננצח", אמר מאמן ניו יורק ג'טס, "אנחנו לא מתכוונים להיכנע להם. נראה אם נצליח לתת את המהלומה שתגמור את המשחק ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully