וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דאון טאון ניו יורק

15.10.2012 / 8:00

היאנקיז העייפים נוצחו על ידי דטרויט 3:0 גם בגלל טעות שיפוט קשה, הטייגרס מובילים 0:2. סן פרנסיסקו-סנט לואיס 6:4

ניו יורק יאנקיז - דטרויט 3:0 (0:2 לדטרויט בסדרה)

חוסר הסבלנות על הצלחת, קריאות הבוז מהקהל, הפציעה של דרק ג'יטר וכדי לזרות מלח על הפצעים, גם עזרה גדולה מהשופט לדטרויט. אם תרצו, אלה הסיבות שהיאנקיז יטוסו לדטרויט כשהם יודעים שייתכן מאוד שהעונה שלהם תסתיים כבר בקומריקה פארק.

לפסים לא עזרו חמישה אינינגים מושלמים של הירוקי קורודה, שאת החבטה הראשונה הרשה רק באינינג השישי. הם לא עזרו, משום שמול קורודה עמד באומץ אניבל סאנצ'ז, שמיגר כל ניסיון של התקפת הפסים החלשה לעלות ליתרון. בסופו של דבר הסבלנות השתלמה לטייגרס, שעלו ל-0:1 באינינג השביעי הודות למגע של דלמון יאנג עם הכדור, שקידם את קווינטין ברי מהבסיס השלישי לצלחת הבית.

המהלך המשמעותי והמכריע של המשחק נרשם באינינג השמיני. עומאר אינפנטה עמד על הבסיס השני והסתבך בין הבסיסים. הוא ניסה לחזור ונפסל בבירור כשהכפפה של רובינסון קאנו יצרה עמו מגע בבירור, אבל השופט ג'ף נלסון לא זיהה את המגע הזה ופסק שאינפנטה חזר לבסיס בשלום. מכיוון שהיו כבר שני פסולים, זה היה המהלך שאמור לסיים את האינינג, אלא שהוא לא הסתיים ודטרויט הענישה עם שתי חבטות ושתי ריצות נוספות - 0:3 לא הוגן.

אבל לא צודק ככל שהיה היתרון, אי אפשר להוריד מהאחריות של היאנקיז, שנראו כבויים ביותר. כעת המשימה של פיל יוז היא לנצח בדואל את ג'סטין ורלאנדר במשחק מספר 3, שיתקיים בדטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי (ESPN). את ההתמודדות הזו ניצח סאנצ'ז, שהיה ענק עם שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. קורודה הסתפק בהפסד למרות שבעה אינינגים ושני שליש ו-11 סטרייקאאוטים והאקס-יאנקי פיל קוק רשם שמירה מרשימה - שני אינינגים, חבטה אחת ושלושה סטרייקאאוטים, כולם באינינג התשיעי.

בהמשך הלילה: משחק מספר 1 בין סן פרנסיסקו לסנט לואיס.

סן פרנסיסקו - סנט לואיס 6:4 (0:1 לקרדינלס בסדרה)

אז הקרדינלס לא ממש מתכוונים לעצור. אחרי הנס בוושינגטון, סנט לואיס רשמה משחק רביעי ברציפות בפלייאוף מחוץ לבית, ושוב לא ממש התרגשה מהעוינות של הקהל המקומי. סנט לואיס עלתה ליתרון 0:6 על מדיסון במגארנר כבר באינינג השלישי, הענקים הגיבו עם ארבע ריצות בתחתית האינינג, ואז הגיעה תצוגת תכלית של הבולפן, שהחזיק את חובטי הג'איינטס על שתי חבטות בלבד. שישה מגישים מחליפים גיבו את לאנס לין, שפתח טוב והתפרק, כשג'ייסון מוט סוגר את הדלת ומעניק לציפורים האדומות ניצחון חשוב.

בצד השני, הג'איינטס צריכים לשקול להכניס את טים לינסקאם לרוטציה. האס לשעבר המשיך להיות יעיל מהבולפן, כשבשני אינינגים לא הרשה חבטה. מצד שני, במגארנר החלש שוב לא סיפק את הסחורה והגיע הזמן למצוא פיתרון לפני שיהיה מאוחר מדי.

דיוויד פריז, גיבור הפלייאוף שעבר, ירה להומר בן שתי ריצות באינינג השני והעלה את סנט לואיס ל-0:2. באינינג הרביעי נדמה היה שהמשחק נגמר, כשהומר בן שתי ריצות של קרלוס בלטראן על קבוצתו מאשתקד חתם אינינג בן ארבע ריצות וקבע 0:6. אבל מי כמו סנט לואיס יודע שזהו לא יתרון מוחלט. הג'איינטס הגיבו בארבע ריצות משלהם ופתאום 4:6.

כאן נכנס הבולפן של סנט לואיס לפעולה. לין הוחלף על ידי ג'ו קלי ומייק מת'יני לא הפסיק לשלוח פיצ'רים למערכה, עד שבא מוט וסגר את הדלת. שתי הקבוצות ייפגשו שוב הלילה, ריאן ווגלסונג וסן פרנסיסקו יארחו את כריס קרפנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully