וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם אני לא אאמין, לא יהיה שום סיכוי"

14.10.2012 / 19:28

מאמן הנבחרת הצעירה מרוצה מהניצחון על בלגיה, וחושב על היורו. ברוך, שכבש צמד: "יש מה למכור מול הנבחרות הגדולות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה להתכונן היטב לטורניר אליפות אירופה שייערך בחודש יוני בארץ, ונראה שגם על פי המבחן שהיא ערכה הערב (ראשון) מול בלגיה, יש לה לא מעט תקוות וחלומות. ישראל פיגרה משער של אלפסלן אוזטורק (19) אבל מואנס דאבור (34, 75) ואור ברוך (35, 39) סידרו מהפך וניצחון גדול 1:4. המבחן הבא של הנבחרת יתקיים בעוד כחודש כאשר הנבחרת תארח את בלארוס ב-14 בנובמבר. גיא אסולין, שנכנס כמחליף, נפצע בכתף, נבדק במגרש על ידי הצוות הרפואי ולא נמצאו ממצאים מיוחדים. הוא ימריא כמתוכנן לספרד מבלי צורך לקבל טיפול רפואי. גם טאלב טואטחה שספג מכה חזקה בבטן נפצע וירד מהמגרש על אלונקה, אבל אין חשש מפני פציעה חמורה.

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
המבחן הבא מול בלארוס. גיא לוזון/קובי אליהו

גיא לוזון, מאמן הנבחרת, אמר בסיום: "נהניתי היום. היה משחק התקפי והגענו להרבה מצבים. אנחנו ממשיכים בקו ההשתפרות ונמשיך לעבוד קשה כדי להתקדם". על הסיכויים של הנבחרת לנצח את הנבחרות הגדולות בטורניר היורו, אמר לוזון: "אם אני לא אאמין, לא יהיה שום סיכוי. הגורל שלנו תלוי רק בנו, וכך גם לגבי ההצלחה. זה מה שאני משדר לשחקנים. אם נעשה את הכל, זה ישתלם לנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אור ברוך שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל חוגג עם חבריו. קובי אליהו
"החלום הוא להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים בקמפיין הזה". אור ברוך חוגג/קובי אליהו

אור ברוך, שכאמור כבש צמד נהדר והמשיך את היכולת הטובה שלו מבני יהודה, הוסיף: "אנחנו עוד צריכים להתחבר, אבל הכיוון הוא נכון. אנחנו עובדים טוב באימונים, ויש לנו מה למכור מול הנבחרות הגדולות. בכל אימון אנחנו נותנים 100 אחוז, יש לנו דרך. החלום שלי הוא להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים בקמפיין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully