וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בר נצר: "פרוייקט כדורעף החופים זה שערורייה"

14.10.2012 / 17:21

מאמן נבחרת ישראל לא הסתיר את אכזבתו, גם מראשי איגוד הכדורעף, שישבו לצדו במסיבת עיתונאים לפתיחת העונה

הנהלת איגוד הכדורעף תתכנס הערב (ראשון) כדי להחליט אם לפתוח את עונת 2012/13 בליגת העל ביום שלישי, כשכרגע רשומות 7 קבוצות לגברים ו-6 קבוצות לנשים. האלטרנטיבה השניה היא לדחות במעט את פתיחת הליגה, ולצרף קבוצות נוספות למרות שאין להן תקציב מינימום לליגת העל העומד על 300 אלף שקלים במקרה של ליגת העל לגברים.

קצת לפני הכינוס, התקיימה בגעש מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה בהשתתפות ראשי האיגוד והקבוצות. יו"ר האיגוד יעקב שטופמן אמר בפתיחת דבריו שהליגה תיפתח במועד, כלומר ביום שלישי הקרוב, אבל מאוחר יותר רמז כי דברים עדיין עלולים להשתנות. לצדו של שטופמן נשאו דברים מאמני וקפטני הקבוצות האלופות לגברים ולנשים (מכבי תל אביב והפועל כפר סבא). מי שהפתיע במהלך מסיבת העיתונאים היה מאמן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, זוהר בר נצר, שבשלב מסויים יצא נגד איגוד הכדורעף, כשהיו"ר שלו יושב לצדו.

בר נצר נשאל בתור מאמן הנבחרת על העובדה ששניים משחקניו הדומיננטיים ביותר (בנבחרת ובמכבי תל אביב), שון פייגה ואריאל הילמן, "נלקחו" ממנו לטובת פרוייקט כדורעף החופים האולימפי שמטרתו לשלוח צמד ישראלי למשחקי ריו 2016. בר נצר אמר: "פרוייקט כדורעף החופים זה שערורייה אחת גדולה. אין לי בעיה שישקיעו בכדורעף החופים, אבל הדרך היא לא נכונה. הציעו לשחקנים להצטרף לפרוייקט הזה, ואף אחד לא שאל את דעתי כמאמן הנבחרת. וכל זה קורה כשאומרים לי שדווקא החליטו להשקיע בכדורעף האולמות, אז לבוא ולהציע לשני שחקנים לעזוב? זו שערורייה כי גם כדורעף החופים זה לא הרצון הכי גדול שלהם. אני שואל את עצמי, האם מישהו היה מציע לשתי שחקניות מהפרוייקט של אריה זלינגר לעבור לכדורעף החופים? האם מישהו היה מתעסק איתו?"

"לא היינו צריכים להחליט על הליגה בסוף שבוע אחד"

הנושא המרכזי במסיבת העיתונאים היה כמובן מועד פתיחת ליגת העל לגברים, כשבמצב המביך שנותר ישנן רק שבע קבוצות שיכולות לפתוח את העונה בליגת העל לגברים. אפילו האלופה מכבי תל אביב נקלעה לקשיים כלכליים, הפועל כפר סבא ומכבי הוד השרון עדיין לא החתימו שחקנים זרים וגם הקבוצות שלא אמורות להתברג בצמרת כמו למשל הפועל ירושלים, ימשיכו להסתמך על שחקני בית. בימים האחרונים ניסו מספר חברי הנהלה באיגוד הכדורעף לגבש החלטה לפיה ארבע קבוצות נוספות שהיו אמורות לשחק בליגה הלאומית, יועלו לליגת העל כדי שהיא לא תהיה קטנה מדי.

יו"ר האיגוד, יעקב שטופמן, יעזוב את תפקידו בעוד שבועיים כשיתקיימו בחירות חדשות, ועל ההחלטות האחרונות הוא אמר: "זה לא פשוט ולא קל לפעול באווירה כזו כשאתה מנוטרל משיקולים פוליטיים. אין ספק שתזמון ההחלטה הוא לא נכון. היינו אמורים לדון במבנה הליגה לפני חודשיים-שלושה ולא עכשיו. אין למבנה הליגה שום קשר לבחירות. ההחלטה היא אך ורק לגבי הקבוצות ואיכות הכדורעף. יש רק אדם אחד שאחראי על ההחלטה הזאת וזה אני. היינו צריכים לעשות את זה מזמן, לא עשינו, זו נקודה שחורה ואני אחראי על זה".

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully