וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "מצפים מהשחקנים לאכול את הדשא כמו סטייקים"

14.10.2012 / 13:38

במועדון התייחסו ליום הגיבוש, ההנהלה הבהירה לשלומי דורה שמעמדו לא בסכנה. ז'וס וחלאיילה עדיין בספק לרמת השרון

בהנהלת בני סכנין הבהירו למאמן שלומי דורה כי למרות המצב הלא טוב בטבלה, מבחינתם הא נשאר בקבוצה ולא משנה מה תהיה התוצאה במשחק מול עירוני רמת השרון. חברי ההנהלה ביקשו ממנו להכין את הקבוצה בשקט וללא חשש למעמדו.

בהנהלה החליטו בישיבה פנימית להעניק לדורה גיבוי ושקט תעשייתי לפחות בשבועות הקרובים כדי להעניק שקט לקבוצה ולשחקנים אחרי תחילת עונה שהייתה רוויה באירועים שלא קשורים לנעשה על כר הדשא. בהנהלה מאמינים כי כעת לאחר שהושג השקט בגזרת ההנהלה, השחקנים יביאו גם תוצאות יותר טובות כאשר הראש שלהם יהיה עסוק רק בכדורגל.

אחד מחברי ההנהלה אמר היום לוואלה! ספורט: "שלומי יישאר בכל מקרה גם אחרי המשחק מול רמת השרון. אנחנו מאמינים בו. הוצאנו את הקבוצה ליום גיבוש שהיה טוב במיוחד ואנחנו מצפים מהשחקנים לאכול את הדשא בשבת כמו שהם אכלו את הסטייקים ביום גיבוש. אנחנו נותנים להם כל מה שהם מבקשים וכעת הכדור ברגליים שלהם".

בקבוצה ממשיכים להתעסק גם היום במצבת הפצועים הגדולה של שחקני הקבוצה כאשר בימים הקרובים יתברר סופית אם מקסים ז'וס וחאלד חלאיילה יהיו כשירים למשחק. במידה ששניהם לא יוכלו לשחק, דורה ייאלץ לאלתר פתרון לקישור האחורי.

מוחמד זבידאת זוכה לביקורות חיוביות והוא צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב. גם מחמוד עבאס, שמפגין יכולת טובה באימונים, עשוי למצוא את מקומו בהרכב אחרי ההיעדרות הארוכה שעבר בשל הפציעה בתחילת העונה. עלא אבו סלאח ושמעון הרוש עדיין פצועים אך נראה ששניהם יהיו כשירים למשחק מול רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully