וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: בוא לריוס

ברנדון ריוס פירק את מארק אלבראדו עם נוקאאוט בסיבוב השביעי, וכבר מחכה לפאקיאו או מארקס. דונייר ניצח את נישיוקה

כבר כשנקבע סדר הקרבות לליל ה-13 באוקטובר של HBO, היה ברור שהקינוח יוגש לפני המנה העיקרית. הלילה (בין שבת לראשון), כשסוף סוף שמו את מארק אלבראדו וברנדון ריוס אותה זירה בקליפורניה, החבלים התחשמלו מעצמם. מהסיבוב הראשון זה נראה כמו סרט מצויר, כשהאגרופים עפו לכל עבר, בלי סדר ובלי היגיון. רק היה חסר שייצא לשניים עשן מהידיים.

בסיבוב השביעי מצב הניקוד היה צמוד, הקהל היה בעננים ונראה שכולם פיללו שזה יימשך כמה שיותר זמן. לא ריוס. ימנית משוגעת של הבחור מטקסס הרקידה את הפרצוף של אלבראדו, ואחרי עוד קומבו השופט פט ראסל החליט שראינו יותר מדי טוב והפסיק את הקרב במשקל קל-מעורב. נוקאאוט טכני בסיבוב השביעי.

"ריוס זעזע אותי", הודה המפסיד (1:33, 23 נוקאאוטים), שספג הפסד ראשון בקריירה, "אבל אני חושב שהפסיקו את הקרב מוקדם מדי. זה הפתיע אותי". השופט ראסל סיפק את ההסבר שלו ("נתתי לאלבראדו הזדמנות, רציתי לראות את הקרב הזה כמו כולם אבל אף אחד לא רוצה לראות שלאחד מהם היה נגרם נזק בלתי הפיך"), ושיכנע.

ריוס (1:0:31) נשאר בלתי מנוצח וכבר חושב על העתיד. מני פאקיאו? חואן מנואל מארקס? "ראיתם מה קרה לאלבראדו הלילה?", ענה על שאלה בשאלה. "זה מה שיקרה להם". כשנשאל בראיון לאחר הקרב מה דעתו על קרב גומלין מול אלבראדו, הפנה ריוס את השאלה לקהל. "זה מה שאתם רוצים?", שאל. האלפים בקליפורניה צרחו לחיוב – מי לא ירצה לראות עוד מלחמה כזו. "אז בואו נעשה את זה שוב". אנחנו מחכים.

נוניטו דונייר - טושייאקי נישיוקה

החבר'ה באירוע המרכזי של הערב ידעו שיהיה קשה מאוד להאפיל על מה שהשאירו ריוס ואלבראדו, וזה באמת היה רחוק. הקהל, שהיה באקסטזה בקרב הקודם, הירבה לחוות את דעתו על הקרב הטקטי בין אחד המתאגרפים הטובים בעולם בכל משקל, נוניטו דונייר, ליפני הוותיק טושייאקי נישיוקה. כלומר, קרב אליפות העולם עד 55 ק"ג של ה-WBO זכה בעיקר לשריקות בוז.

בסיבוב התשיעי שלח האלוף אגרוף אדיר לאף של נישיוקה והפיל אותו לקרשים. היפני עוד הספיק לקום, אבל הצוות שלו ראה מספיק ועצר את הקרב. הפסד ראשון לנישיוקה (3-5-39) מאז 2004, דונייר הפיליפיני (1-30, 19 בנוקאאוט) ייאלץ להמשיך לחפש מטרות ראויות להגנה על התואר. "שיחקתי איתו קצת כדי לראות מה הוא יעשה", אמר האלוף בסיום. "רציתי לפתוח אותו עם ג'אבס, וזה בעיקר מה שעשיתי. אני מנתח. אני קודם פותח אותם, ואז בא ההרס".

דייויד פרייס – אודלי האריסון

82 שניות לקחו לדייויד פרייס לסיים את הקריירה של אודלי האריסון, אתמול בדרבי האנגלי במשקל הכבד. הענק מליברפול רשם ניצחון 14 בקריירה, והוא עדיין ללא הפסד. כבר בסיבוב הראשון היד של פרייס מצאה את הריסון הוותיק (בן 40, 6-28, 21 בנוקאאוט), שמהר מאוד מצא את עצמו במצב מאוזן. לפני הקרב הבטיח שיפרוש במקרה של הפסד, ולאחר הופעה כזו לא נראה שתהיה לו ברירה אחרת. "האגרוף הזה היה מפרק כל אחד בעולם", טען פרייס. תוכיח.

לטוויטר של אורן יוסיפוביץ
מייל: orenjos@walla.co.il

אגרוף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully