וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "שמעון דאג להזכיר לכולם מי זו ירושלים"

14.10.2012 / 7:58

דריכות במכבי ת"א לפתיחת העונה (20:45, ספורט5): "משחק יורוליג לכל דבר". שון ג'יימס: "לא הופתעתי מהניצחון במלאגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תפתח הערב (ראשון) את דרכה בליגת העל עם משחק ביתי מסקרן מול הפועל ירושלים (20:45, ספורט 5). כבר אחרי הניצחון במלאגה ניסה היו"ר שמעון מזרחי להסביר לזרים החדשים בקבוצה את חשיבותו יוקרתו של המפגש מול הירושלמים, ונקודה פיקטנית נוספת במפגש היא הטרייד שנרקם בין שתי ההנהלות סביב העברתו של שון ג'יימס לירושלים - אך טורפד בידי דיוויד בלאט, כפי שנחשף בוואלה! ספורט. בלאט ציין בסיום האימון אתמול כי ניק קיינר מדלי סובל מרגישות בברכו והוא בספק למשחק: "יש לו רגישות וזה מפריע. העדפנו לתת לו לנוח באימון

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"שוחחתי על המשחק וחשיבותו עם מלקולם ועם ריקי". ג'יימס/קובי אליהו

שון ג'יימס עצמו נשמע דרוך לקראת משחק הפתיחה: "עשינו עבודה טובה במשחק החוץ הראשון ביורוליג, ואנחנו צריכים לוודא שגם מול ירושלים נתייחס למשחק כמו אל משחק יורוליג. לא הופתעתי מאיך ששיחקנו במלאגה, אנחנו לאט לאט מתחברים וכך זה אמור להיראות".

הסנטר סיפר כי הסביר לחבריו החדשים על חשיבות המשחק: "שוחחתי על המשחק וחשיבותו עם מלקולם ועם ריקי. זה משחק שצריך לנצח כדי להתחיל את העונה כמו שצריך ואנחנו יודעים מה זה אומר לשחק ולנצח את ירושלים. לא מדובר במשחק רגיל בליגה הישראלית, אלא במשחק מול ירושלים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"התכוננו בצורה הכי טובה שיכולנו". אוחיון/קובי אליהו

גם יוגב אוחיון לא מקל ראש במשחק מול קבוצתו לשעבר: "זהו משחק יורוליג לכל דבר. עבדנו קשה מאוד באימון, התכוננו בצורה הכי טובה שיכולנו ומקווים לבוא ולפתוח את הליגה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. שמעון דאג להזכיר לכולם מי זו ירושלים, כמו גם גור שלף וכל השחקנים הוותיקים, שדאגו להסביר לחדשים כמה חשוב המשחק ולגבי היריבות בין המועדונים". על ג'ייקוב פולן הוסיף אוחיון: "הוא שחקן מצוין עם הרבה יכולות התקפיות. נעשה מאמץ קבוצתי כדי לעצור את כולם,זה לא מאץ' אפ של אחד נגד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully