וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: 0:1 לדטרויט על היאנקיז ב-ALCS, ג'יטר נפצע

14.10.2012 / 7:17

הפסים חזרו מפיגור עם 4 ריצות בתשיעי, אבל נכנעו באינינג ה-12 והפסידו 6:4. השורטסטופ הוותיק זינק לכדור וסיים את העונה

ניו יורק יאנקיז - דטרויט טייגרס 6:4 (0:1 לדטרויט בסדרה)

אם המשחק הראשון מהווה סימן לבאות, הרי שצפוי לנו שבוע פרוע במיוחד בסדרת ה-ALCS. מה לא היה הלילה (בין שבת לראשון) בברונקס? מהפכים, פציעות, דרמה ובעיקר, הרבה בייסבול משובח, בסיומו הטייגרס השיגו ניצחון חוץ ונטלו את ההובלה בסדרה.

דאג פיסטר הציג יכולת נהדרת על הגבעה עבור האורחים מעיר המכוניות וסיים עם שישה ושליש, חמישה סטרייקאאוטים ואפס ריצות חובה. הבולפן שלו עשה את העבודה בצורה חלקה וזה נראה היה גמור, עד שחוזה ולורדה, הקלוזר שהיה אמין בשנה שעברה והרבה פחות השנה, החליט להתפרק.

הטייגרס נכנסו לאינינג התשיעי ביתרון 0:4, בזכות שתי ריצות באינינג השישי (סינגלים של פרינס פילדר ודלמון יאנג) ושתיים בשמיני (הומראן של יאנג וסינגל של אביסייל גרסיה). ולורדה נכנס לסגור את המשחק, אפילו לא במצב של שמירה, אבל הוא התפרק כאמור והרשה שני הומראנים, כל אחד מהם בן שתי ריצות, לאיצ'ירו סוזוקי ולראול איבנייז הרותח ופתאום, זה 4:4 והולכים לאקסטרה אינינגים.

שם, דטרויט שוב הגיבה, עם דאבל של כוכב הערב יאנג, שהכניס את קבררה באינינג ה-12 ועוד סינגל של אנדי דירקס, שהכניס ריצה נוספת, כשהפעם היאנקיז לא מצליחים לחזור. במהלך האינינג הגיע גם הרגע המפחיד של המשחק עבור הפסים, כשדרק ג'יטר ניסה לזנק לכדור שחבט ג'וני פראלטה, נפצע ברגלו השמאלית ונאלץ להיעזר בתמיכה על מנת לרדת מהמגרש. הוא סיים את העונה לאחר שברגלו נמצא שבר

אנדי פטיט רשם שישה ושני שליש, עם חמש הכשות ושתי ריצות במדי היאנקיז, דייויד פלפס הפסיד את המשחק. המפגש השני בסדרה ייערך כבר הערב (22:00). הירוקי קורודה ייפתח עבור ניו יורק, אניבל סאנצ'ז בדטרויט.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully