וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה נגמר כשהגבר השמן שר

13.10.2012 / 6:30

סי סי סבאתיה ניצח עבור היאנקיז 1:3 את בולטימור במשחק ה-5. קאמבק משוגע לסנט לואיס, שניצחה 7:9 בוושינגטון ועלתה

ניו יורק יאנקיז - בולטימור אוריולס 1:3

אם אתה עולה למשחק אחד על כל הקופה בפלייאוף, כדאי מאוד שיהיה לך מגיש איכותי בצד שלך. ליאנקיז בהחלט יש אחד כזה, קוראים לו סי סי סבאתיה והוא התעלה בדיוק ברגע הנכון, כדי לנצח להם את המשחק החמישי מול בולטימור הלוחמנית ואת הסדרה כולה.

הבחור המלא (רק במקומות הנכונים) לא נתן לאוריולס לנשום וסיים עם תשעה אינינגים מלאים, תשעה סטרייקאאוטים ורק ארבע חבטות וריצת חובה אחת. מנגד, ג'ייסון האמל ניסה כמיטב יכולתו וסיים עם חמישה ושני שליש ושש הכשות, אבל הוא גם הרשה שתי ריצות לסינגלים של כוכב הסדרה ראול איבנייז באינינג החמישי ושל איצ'ירו סוזוקי בשישי.

לבולטימור היה צ'אנס גדול לשוויון מהיר, אבל בחלקו העליון של האינינג השישי, כדור של נייט מקלאות' חמק סנטימטרים ליד עמוד החוץ ולאחר בדיקה בטלוויזיה קבעו השופטים שהוא היה פאול ולא הומראן. באינינג הבא, קרטיס גרנדרסון חבט לסולו הומראן משלו והגדיל את היתרון של היאנקיז. האוריולס כבר שמו ריצה על סבאתיה ומילאו את הבסיסים בשמיני, אבל היאנקיז יצאו מזה וניצחו את המשחק.

אלכס רודריגז המאכזב נותר בחוץ, כשאריק שאבז מחליף אותו בבסיס השלישי, אבל גם בלעדיו הפסים הסתדרו ומעמדו של איי רוד הדועך, לקראת גמר ה-AL מול דטרויט, לא ברור בכלל. בולטימור המאוכזבת מסיימת עונה אדירה מבחינתה, בה הדהימה את בית המזרח ואת הליגה כולה, עם שורת ניצחונות דרמטיים ומיוחדים. בבולטימור נבנה משהו חיובי סופסוף תחת באק שואולטר וכעת נותר רק לקוות שהם יצליחו לשמר את הנעשה.

וושינגטון נשיונאלס - סנט לואיס קרדינלס 9:7 (סנט לואיס ניצחה 2:3 את הסדרה ועלתה ל-NLCS)

די, באמת שנגמרו לנו המילים כדי לתאר את הקרדינלס. האלופה, ללא ספק הקבוצה עם האופי הכי חזק בליגה, אולי גם בכל תולדות המשחק, חזרה מהקבר בפעם המיליון ונראה שכל פעם הקרדינלס מנסים למתוח את הגבולות עוד יותר, רק כדי לשבור את הלב של היריבה כמה שאפשר.

מה עוד הייתה צריכה וושינגטון כדי לסגור את הסיפור במשחק הזה? ממש כמו בוורלד סירייס של השנה שעברה, בו זכתה סנט לואיס כזכור, היא הייתה אאוט אחד בלבד מהדחה, אבל חזרה מהקבר בצורה של תיאמן. דרו סטורן נכנס כדי לסגור עבור הנשיונאלס ביתרון 5:7 באינינג התשיעי. הוא השיג שני אאוטים, אבל מילא את הבסיסים וראה את דניאל דסקלסו ופיט קוזמה, ה"דייויד פריזים" של הפלייאוף הזה אם תרצו, חובטים לצמד סינגלים בזה אחר זה, שהעניקו לסנט לואיס ארבע ריצות, השלימו מהפך ושברו את המארחים.

וושינגטון הייתה בשליטה מלאה לכל אורך המשחק. היא הגיעה במהרה לאדם ווינרייט ושלושת החובטים הראשונים שלה סיפקו שלוש ריצות, עם טריפל של ברייס הארפר והומראן של שתי ריצות מצד ריאן צימרמן. באינינג השלישי זה הפך כבר ל-0:6, עם הומראן של הארפר ועוד הומראן של שתי ריצות, הפעם ממחבטו של מייקל מורס. המשחק היה גמור, אבל סנט לואיס התעוררה ולאט לאט החזירה את עצמה, עם חמש ריצות אותן חתם דסקלסו בסולו הומראן באינינג השמיני. וושינגטון עוד הצליחה להגדיל מעט את הפער, אבל קרסה בסיום וכעת יתפנו בבירה לדבר הרבה על סטיבן שטרסבורג והסיפסול הכפוי שלו. סנט לואיס, כרגיל, ממשיכה הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully