וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "נגיע לנוקיה ונראה איפה אנחנו עומדים"

12.10.2012 / 15:25

מאמן הפועל ירושלים מתכונן למפגש עם מכבי ת"א ביום ראשון, במחזור פתיחת ליגת העל. רענן כץ ייפגש עם ראשי הקבוצה

בהפועל ירושלים מתכוננים לקראת משחק הפתיחה של ליגת העל, במשחק חוץ לא פשוט מול האלופה מכבי תל אביב (ראשון, 20:45). בקבוצה מדגישים כי הם "מעדיפים להסתכל על עצמם ולא על היריבה".

מאמן הקבוצה שרון דרוקר כבר עם הראש לקראת המפגש הפיקנטי. "אני חושב שאנחנו צריכים עוד זמן להתחבר, אבל התנאים הם אותם תנאים לכולם", אמר דרוקר לוואלה! ספורט. "זה משחק מאוד קשה מול קבוצה מהטופ של היורוליג. מכבי שיחקה מצוין אתמול מול מלאגה. עם זאת, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. לשחק נכון, לשחק יחד, ולבוא לעשות את המקסימום בנוקיה".

לשאלה האם משחק ראשון בליגה דווקא מול מכבי זו פתיחה אופטימלית עבור הקבוצה, השיב המאמן: "זה לא בידיים שלנו. ברור שמשחק מול מכבי זה המשחק הכי קשה בליגה. נגיע לשחק מול קבוצה שנמצאת בטופ של היורוליג, קבוצה אינטנסיבית. נגיע לנוקיה ונראה איפה אנחנו עומדים".

אחד הנושאים העיקריים בהם דנו בקבוצה נגע לבעיית הריבאונד. "אני חושב שעשינו שיפור בנושא הזה", טען דרוקר. "לקחת ריבאונדים זה דבר שקשור למאמץ קבוצתי".

בתוך כך, רענן כץ צפוי להגיע ביום ראשון לארץ וייפגש עם קברניטי הפועל ירושלים במהלך ביקורו, כך נודע לוואלה! ספורט. כזכור, יו"ר הדירקטוריון עו"ד יעקב לירז, סיפר במסיבת העיתונאים שנערכה בפתיחת העונה כי הקבוצה נמצאת במגעים עם שתי קבוצות משקיעים, אולם במקביל למגעים, גם רענן כץ, איתו התקיימו לא מעט שיחות בעבר, נמצא עדיין בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully