וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "אם תשחקו לפי העקרונות שלי, ננצח אותם"

11.10.2012 / 11:33

רגע לפני לוקסמבורג, רמת המתח בנבחרת עולה. גוטמן ערך עוד אסיפה והזהיר מדה מוטה. ורמוט חולה, מסתמן: מליקסון יפתח

בנבחרת ישראל עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (שישי, 21:00, שידור ישיר בערוץ 5 ו-5HD) נגד לוקסמבורג. בצוות המקצועי ממשיכים להזרים מידע לשחקנים בנוגע ליריבה ונראה כי הלחץ לקראת המשחק, לפחות בקרב אנשי הנבחרת וההתאחדות, גדול מאוד. המאמן אלי גוטמן ערך אסיפה בה הקרין לשחקנים קלטת של המשחק בין צפון אירלנד ללוקסמבורג, בה הדגיש מספר נקודות מפתח בנוגע ליריבה.

המשחק המדובר נערך בחודש שעבר בצפון אירלנד, והסתיים בתוצאה מפתיעה מבחינתה של האורחת – 1:1. גוטמן שם דגש על מבקיע השער, דניאל דה מוטה. "אנחנו מוכנים למשחק. אם תשחקו לפי העקרונות שלי, לפי כל מה שהסברתי לכם, ננצח אותם", אמר המאמן. המאמן הדגיש באחת האסיפות את חשיבות התנועה של השחקנים לעומק וכעת הוא ביקש מהם לשחק קרוב אחד לשני. "גוטמן הבהיר לנו היטב באסיפה מה שלא רצינו לשמוע. לוקסמבורג לא נבחרת של נגרים ובטח לא הנבחרת החלשה של פעם". אגב, נבחרת ישראל, יש לציין, ניצחה בכל שבעת המשחקים שקיימה מול לוקסמבורג ובהם ספגה רק שלושה שערים.

ההתלבטות העיקרית של המאמן בנוגע להרכב כבר לא תלויה רק בו. בשיחה שהתקיימה בצהרי שישי הבהיר ורמוט שהוא עדיין חש ברע, ונראה שלא יוכל לפתוח בהרכב, מה שאומר שמליקסון צפוי יקבל את החולצה. גוטמן הבהיר בשיחות סגורות בתחילת השבוע שהוא רוצה מאוד לראות את מאור מליקסון ב-11 שלו, ושקל לעלות איתו במקום מהראן ראדי.


שאר ההרכב תורגל ביומיים האחרונים והוא כולל את דן מורי בעמדת הבלם לצידו של איתן טיבי, את גל שיש כמגן שמאלי ואת ראדי וגל אלברמן לצדו של ביברס נאתכו. עדן בן בסט יפתח בצד שמאל, אך גוטמן מעניק לו חופשיות ואחד הקשרים האחוריים יגבה אותו באגף.

על כל פנים, נראה כי הבעיה העיקרית של גוטמן נעוצה במערך שלו. אם מליקסון ישחק, בן בסט יתופקד בעמדה קדמית יותר וגוטמן ייערך לכך בהתאם ויכין את השחקנים באסיפה נוספת שיקיים. דקל קינן, אלירן עטר וחן עזרא עשויים לקבל דקות בהמשך, כשכבר עכשיו ברור שמליקסון או ורמוט יקבלו דקות אם יפתחו על הספסל. קינן ועטר, המוזמנים החדשים לסגל, מציגים יכולת טובה באימונים וזו הסיבה שגוטמן התלבט לגביהם. בירם כיאל שהגיע למחנה מתאמן כרגיל. למרות שלאחרונה חזר מפציעה, הוא כבר נכלל בסגל של סלטיק במשחקי הליגה.

ההרכב המשוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, גל שיש, ביברס נאתכו, מהראן ראדי, גל אלברמן, מאור מליקסון, עדן בן בסט, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully