וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בעטו בברזל בעודו חם

12.10.2012 / 8:20

הסטילרס החטיאו בעיטת ניצחון, רוב ביירונס כבש אחת מן העבר השני וטנסי הפתיעה את פיטסבורג 23:26 בפתיחת המחזור ה-6

טנסי (4:2) - פיטסבורג (3:2) 23:26

ההפסד לדנבר במשחק הפתיחה עוד היה מקובל ואת זה באוקלנד גם אפשר לתרץ, אבל לטנסי? פיטסבורג לא ציפתה לאבד את המשחק הזה, אבל זה בדיוק מה שקרה והסטילרס עדיין ללא ניצחון חוץ העונה. הטייטאנס מצידם, הוכיחו שאם הם רוצים, לפעמים הם גם יכולים וכמו בתחילת העונה, הם עצרו רצף של שתי תבוסות עם שער ניצחון של רוב ביירונס.

האמת, לסטילרס היה חסר הרבה מאוד מזל. הם איבדו שניים משחקני קו ההתקפה שלהם לפציעות תוך כדי משחק וגם בלעדיהם, ביג בן רות'לסברגר, שהפך למלך המסירה של הקבוצה בכל הזמנים עם 363 יארד במשחק הזה (היה זקוק ל-300 על מנת לעקוף את טרי בראדשו), ייצר מספר מהלכים גדולים. ההגנה חטפה את מאט האסלבק בדקות הסיום וכמעט עשתה זאת שוב, אבל שני פיספוסים, בתוספת עבירה קריטית, החזירו את טנסי למשחק וסידרו סיום דרמטי.

פחות מדקה לבאזר, שון סוויזם שהיה מושלם עד לאותו רגע, ניסה בעיטת שדה מנצחת מ-54 יארד, אבל היא הייתה קצרה מדי, אולי ביארד אחד בלבד. האסלבק והטייטאנס הגיבו מהר ומסירה של הקוורטרבק לג'ארד קוק סידרה לביירונס בעיטה נוחה מ-40 יארד, כשעל השעון כבר לא נותר זמן.

האסלבק השכיח את חסרונו של ג'ייק לוקר הפצוע, עם 290 יארד, טאצ'דאון ואיבוד ובעיקר, הופעה אחראית מול הגנה חזקה. כריס ג'ונסון סיפק ערב מצלח לשם שינוי, דווקא מול הסטילרס, עם 19 נשיאות ל-91 יארד. קני בריט תפס בצורה נהדרת את הטאצ'דאון המשווה, ארבע דקות לסיום ואילו הספיישל טים שוב הראתה עליונות, עם חסימת פאנט שהפכה אף היא לטאצ'דאון מיד לאחר מכן.

ביג בן כאמור, היה טוב מאוד וסיים אף הוא עם טאצ'דאון ואיבוד, כשהטאצ'דאון הוא פצצה של 82 יארד למייק וואלאס ברבע הראשון. הבעיה של הסטילרס הייתה בריצה, שם ברון באץ' הוביל אותה עם 22 יארד עלובים ב-10 ניסיונות. וואלאס סיים עם 94 יארד באוויר, אייק רדמן עם 105.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully