וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "הדיבורים הם סתם, כיף לבוא לאימונים"

11.10.2012 / 11:15

חלוץ מכבי נתניה דחה את הטענות על מצב חברתי רעוע: "מאמין שנהיה בצמרת". עמית שומוביץ' יהיה כשיר להפועל רמת גן

one

מכבי נתניה כבר מתכוננת למשחק הליגה הבא שלה, מול הפועל רמת גן, שייערך לאחר פגרת הנבחרת. המגן עמית שומוביץ' יהיה כשיר ככל הנראה, זאת לאחר שהשחקן הצעיר הבהיר כי הוא מרגיש טוב בהרבה.

בנתניה מקווים מאוד ששומוביץ' אכן יהיה כשיר, משום שאז יהיה אפשר ליצור אלטרנטיבות ותחרות בחוליית הגנה שהייתה חלשה בשני המשחקים האחרונים. "ההגנה בשני המשחקים האחרונים היא ההגנה שהייתה עונה שעברה. דיברו הרבה על אורי שטרית אבל עובדה שמאז שהוא פצוע אנחנו סופגים הרבה יותר", אמר שחקן בקבוצה.

בקבוצה נערכים למעבר לאיצטדיון החדש וגורמים בעיריית נתניה הבהירו לאנשי הנהלת המועדון כי הדברים מתנהלים כמתוכנן. על פי אותם גורמים בעירייה, גם אם האיצטדיון לא יהיה מוכן סופית, הקבוצה תשחק את משחק הבית הראשון שלה באיצטדיון החדש כמתוכנן בתחילת נובמבר נגד הפועל תל אביב.

לגבי מתקן האימונים החדש הרי שהדשא והמתחם מוכן, אך בקבוצה מחכים שכל הסידורים האחרונים ייגמרו, שחדר הוידאו וחדרי האסיפות יהיו מוכנים במלואם ואז תעבור הקבוצה להתאמן במתחם החדש כשההערכות מדברות על מעבר למתחם האימונים החדש בתוך כשבועיים.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן. עומרי בן הרוש ועידו לוי נעדרים מהאימונים בשל השתייכותם לנבחרת הצעירה. אתמול (רביעי) ערכה נתניה שני אימונים כאשר בקבוצה ממשיכים לעסוק מאחורי הקלעים במחויבות והמצב החברתי עם השחקנים הבכירים, בראשם קובי דג'אני ואחמד סבע.

עם זאת, נרשמה אתמול אווירה חיובית במיוחד באימון."הלוואי והיינו צוברים נקודות על פי המצב החברתי כי אז היינו בצמרת", אמר החלוץ הוותיק עידן שריקי על המצב החברתי בקבוצה. "כיף לבוא לכאן לאימונים וכל החבר'ה מגובשים מאוד. כל הדיבורים הם סתם".

על המצב המקצועי אמר שריקי: "לא פתחנו טוב את העונה. ציפיתי שנהיה עם חמש נקודות יותר ממה שיש לנו עכשיו. שבע נקודות לקבוצה מצויינת כמונו זה לא מספיק. אנחנו קבוצה טובה ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. אני מאמין שנהיה קבוצת צמרת".

על התפוקה האישית שלו אמר שריקי: "אני אתן את התפוקה שלי כמו שאני נותן בכל עונה. אם מישהו חושב שיש בכדורגל קסמים ושחקן יכול להתחבר מיידית לקבוצה הוא טועה. לקח לי זמן אבל אתן את התפוקה שלי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully