וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אין כמו אוקטובר

11.10.2012 / 9:43

היאנקיז השיגו 2:3 דרמטי על בולטימור, אוקלנד עשתה זאת עם 3:4 מול דטרויט. הג'איינטס השוו את הסדרה אחרי 3:8 בסינסי

וושינגטון נשיונאלס - סנט לואיס קרדינלס 8:0 (1:2 לסנט לואיס בסדרה)

חגיגת הבייסבול, שכוללת משחקים בכל אחת מארבע סדרות הפלייאוף, יצאה לדרך עם יום היסטורי בבירה, שאירחה משחק פלייאוף ראשון מאז 1933. אלא שהאלופה, מלאת אופי כמו תמיד, לא התחשבה והשיגה ניצחון חוץ גדול, שמציב אותה מרחק W אחד מה-NLDS.

כריס קרפנטר, שכמעט לא שיחק העונה וחזר בדיוק לפלייאוף, שלט בנעשה וסיים חמישה אינינגים ושני שליש בלי אף ריצת חובה. הבולפן המשיך משם והנשיונאלס פשוט נותרו חסרי אונים, כשאדווין ג'קסון מציג יכולת חלשה על הגבעה.

הומראן בן שלוש ריצות של פיט קוזמה באינינג השני העלה את הקרדינלס ל-0:4 מהיר והבהיר לאן המשחק הזה הולך. מלבד קוזמה, ערב טוב עבר גם על מאט הולידיי, שחבט שלוש פעמים והכניס שתי ריצות. מחר (חמישי, 22:07) וושינגטון תנסה להישאר בחיים עם רוס דטווילר, אבל זה לא יהיה פשוט, כשמנגד יעמוד קייל לוהש המצוין.

סינסינטי רדס - סן פרנסיסקו ג'איינטס 8:3 (2:2 בסדרה)

אחרי שסינסינטי שלטה בשני המשחקים הראשונים, שנערכו במפרץ, התחושה הייתה שהיא בדרך לסוויפ קליל. אבל אלופת ה-NL מערב לא מוכנה ללכת הביתה וגם לה יש עכשיו שני ניצחונות חוץ, מה שישלח את הסדרה הזו למשחק חמישי, מכריע ומרתק, שייערך מחר, כבר ב-19:07 בערב, בין מאט לאטוס למאט קיין הנהדרים.

כאמור, הג'איינטס היו בשליטה מהרגע הראשון. אנחל פגאן שלח כדור ליציע כבר באינינג הראשון, הליד אוף הומראן הראשון בתולדות הקבוצה בפלייאוף, לפני שבארי זיטו הוליך את טוד פרייזר על בסיסים מלאים, מה שהשווה את התוצאה. בכלל, זיטו היה חלש ויצא אחרי שניים ושני שליש בלבד, אבל טים לינסקאם דאג לסן פרנסיסקו, עם ארבעה ושליש, בהם הרשה ריצה בודדת והכיש שישה יריבים.

הומראן נוסף, הפעם בן שתי ריצות ממחבטו של גרגור בלאנקו, החזיר את היתרון לג'איינטס, לפני שריאן לודוויק צימק בפצצה משלו. פגאן הכניס עוד ריצה עם דאבל והאורחים שמרו על היתרון ואף הגדילו אותו, כשפבלו סנדובל מצטרף לחגיגה ושולח הומראן בן שתי ריצות באינינג השביעי, מה שהכריע סופית את ההתמודדות. מייק ליק הפסיד עם ארבעה ושליש, בהם הרשה חמש ריצות.

ניו יורק יאנקיז - בולטימור אוריולס 2:3 (1:2 ליאנקיז בסדרה)

יום אחד לפני תום העונה הסדירה, היאנקיז עמדו בפני הפסד לבוסטון, שהיה עשוי לאפשר לבולטימור לחלוף על פניהם ולזכות במזרח. ראול איבנייז התעורר בדיוק בזמן וסידר לפסים ניצחון ואת אליפות הבית. הלילה, כשהוא פגש את בולטימור עצמה, איבנייז שוב היה הגיבור של היאנקיז, באחד המשחקים המדהימים של הפוסט סיזן בינתיים.

ג'ים ג'ונסון היה בטוח שהוא בדרך לשמור על הניצחון של האוריולס, שהובילו 1:2 בכניסה לאינינג התשיעי. אבל איבנייז עלה לצלחת כפינץ' היטר במקום אלכס רודריגז המאכזב וירד ממנה אחרי הומראן משווה נהדר. המשחק נמשך והקבוצות הגיעו עד לאינינג ה-12, שם שוב הגיע תורו של איבנייז לחבוט. הגשה אחת מול בריאן מאטוס, זה כל מה שהוא היה צריך לראות כדי להעיף סולו ווקאוף הומראן ולהעניק ליאנקיז את היתרון הקריטי בסדרה.

עוד קודם לכן, ריאן פלהארטי האורח חבט להומראן באינינג השלישי, אבל דרק ג'יטר ענה בטריפל שהכניס את ראסל מרטין בתחתית האינינג. מני מצ'אדו, ילד הפלא, השיב זמנית את היתרון לבולטימור עם הומראן משלו בחמישי. משחק גדול של מיגל גונסאלז, עם שבעה ושמונה, התבזבז בבולטימור. הירוקי קורודה נתן ליאנקיז שמונה ושליש עם חמישה, אבל נותר גם הוא ללא הכרעה, כשהניצחון הולך לדייויד רוברטסון, שהגיש שני אינינגים טובים. משחק ארבע ייערך הלילה (1:37), בין פיל יוז המארח לג'ו סונדרס האורח.

אוקלנד אתלטיקס - דטרויט טייגרס 3:4 (2:2 בסדרה)

הערב העצום הזה לא יכול היה להסתיים בצורה אחרת. הטייגרס היו על סף הבטחת מקומם ב-ALCS, אבל לאוקלנד, שהפסידה את שני משחקי החוץ שלה בסדרה, היו תוכניות אחרות והיא המשיכה את הקאמבק הגדול שלה.

הכל הלך לפי התוכניות של דטרויט. פרינס פילדר תרם הומראן ובאינינג השמיני, סינגל של אביסייל גרסיה הכניס ריצה וקבע 1:3 לקבוצה מעיר המכוניות. הקהל בקוליסאום נכנס לפעולה ויחד איתו, האייז ביצעו מהפך באינינג התשיעי. דאבל של סת' סמית' הכניס שתי ריצות וקבע שוויון, לפני שקוקו קריספ, הוא ולא אחר, הכניס את סמית' עצמו בסינגל מנצח.

מקס שרצר המאוכזב נתן חמישה ושליש עם שמונה הכשות לדטרויט, חוזה ולורדה פוצץ את השמירה ורשם את ההפסד. איי ג'יי גריפין הצעיר לא הבריק, אבל השאיר את אוקלנד בתמונה והלילה (3:37), במשחק החמישי, האייז עם ג'ארוד פארקר יצטרכו לעבור דרך ג'טסין ורלאנדר כדי להמשיך הלאה. הולך להיות מטורף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully