וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שער 13 ייסגר במשחק הבית הקרוב

10.10.2012 / 17:53

הצהובים נענשו בעקבות השלכת הקרטיב במשחק מול אשדוד ונקנסו ב-50 אלף שקל. הקבוצה הבוגרת הפסידה 1:0 לנוער

one

מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) שני אימונים בסגל חסר מאוד. מהסגל נעדרו שמונה שחקני הנבחרות כאשר בנוסף לכך עומר ורד, ריף פרץ ורוברט ארנשואו ממשיכים בתהליך ההחלמה מהפציעות. הצוות המקצועי לא יכול לתרגל יותר מדי לקראת המשך הליגה במצב העניינים הנוכחי עד לסיום משחקי הנבחרות ולכן מנצל את הזמן לשתף כמה שיותר שחקנים ולראות אופציות נוספות.

היום ערכה הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער בו נוצחה 0:1. המשחק חולק לשתי מחציות של 35 דקות כ"א. שגיא דרור כבש את שער הניצחון לזכות קבוצת הנוער כאשר שגיב יחזקאל שיחק מחצית אחת במדי הקבוצה הבוגרת. בימים הקרובים ימשיך אוסקר גארסיה לבחון שחקנים כאשר ייתכן ויועלו שני שחקנים נוספים מקבוצת הנוער להתאמן עם הבוגרים.

במועדון מתכוננים ברצינות למשחק נגד הפועל עכו שייערך לאחר פגרת הנבחרת. שחקן בקבוצה אמר כי "עכו ניצחה בטדי את בית"ר, עשתה תיקו עם מכבי חיפה וניצחה את נתניה בחוץ, מי שיזלזל בה הוא טיפש, התוצאות והאופי שלה מדברים בעד עצמם, נכון להיום היא קבוצה איכותית בליגה ואם לא נביא את כל מה שיש לנו נשלם ביוקר".

היום נערך הדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בגין זריקת הקרטיב לעברו של הקוון במשחק מול מ.ס. אשדוד (1:2 למכבי תל אביב במחזור האחרון). הצהובים נקנסו בסגירת יציע 13 בבלומפילד למשחק הבית הקרוב מול הפועל רמת גן ונקנסה ב-50 אלף שקל. אשדוד עמדה לדין בשל קריאות גזעניות לעבר וינסנט אניימה ונקנסה ב-30 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully