וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מחוברים לחיים

10.10.2012 / 9:14

סן פרנסיסקו ואוקלנד סירבו ללכת הביתה: הג'איינטס ניצחו בחוץ את סינסינטי 1:2 בעשרה אינינגים, 0:2 לאייז על דטרויט

סינסינטי רדס - סן פרנסיסקו ג'איינטס 2:1 (1:2 לרדס בסדרה)

ניצחון חוץ שלישי בסדרה המוזרה הזאת. האוהדים באוהיו היו בטוחים שזה עומד להיגמר בסוויפ, בעיקר כשהומר ביילי התעלל בחובטי הענקים עם הצגת ענק של שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים. הבולפן המשיך לעשות את העבודה, עם שישה סטרייקאאוטים נוספים, אבל ג'ונתן ברוקסטון פישל ולמרות שהכיש שלושה, הוא גם הרשה באינינג העשירי שתי חבטות, שקידמו את באסטר פוזי עד לבסיס השלישי. טעות של סקוט רולן איפשרה לפוזי להיכנס הביתה והג'איינטס ניצחו.

עוד קודם לכן, חובטי הג'איינטס התקשו מאוד כאמור, אבל ההגשה בראשות ריאן ווגלסונג עשתה את העבודה והרשתה רק ארבע חבטות למארחים. ווגלסונג סיים עם חמישה וחמישה, סרג'יו רומו ניצח עם שני אינינגים חלקים בסיום.

הרדס עלו על הלוח כבר באינינג הראשון, עם סינגל של ג'יי ברוס שהכניס את זאק קוזארט, סן פרנסיסקו השוותה בשלישי כשאנחל פגאן הקריב והכניס את גרגור בלאנקו. המשחק הבא ייערך כבר הערב (22:07) וסינסי שוב תנסה לסגור עניין עם הביתיות.

אוקלנד אתלטיקס - דטרויט טייגרס 0:2 (1:2 לדטרויט בסדרה)

ואם בסדרה הקודמת יש רק ניצחונות חוץ, הרי שבזו הביתיות עושה את העבודה. האייז ניצלו את הקוליסאום, שיתקו את דטרויט ונשארו בחיים לפחות לעוד משחק אחד. אם הם ימשיכו לשחק כך בפני הקהל הביתי שלהם, אולי הסדרה הזו לא אבודה מבחינתם.

ברט אנדרסון חזר בדיוק בזמן מפציעה שהשביתה אותו לשלושה שבועות, מאז המשחק האחרון ששיחק בליגה, בו הפסיד ל...דטרויט. הוא היה חד, עם שישה ושישה, כשהוא מרשה שתי חבטות בלבד לטייגרס. הבולפן עשה את העבודה, כולל אינינג של שלושה סטרייקאאוטים רצופים מצד שון דוליטל והפעם גרנט בלפור לא פישל וסגר את המשחק.

אניבל סאנצ'ז היה לא רע גם הוא, אבל נחל את ההפסד שהגיע מסינגל של יואניס סספדס כבר באינינג הראשון, שהכניס את קוקו קריספ ומהומראן של סת' סמית' באינינג החמישי. משחק ארבע יתקיים הלילה במפרץ (3:37) ובו יגישו הרוקי המארח איי ג'יי גרין ומולו מקס שרצר האורח.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully