וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זמן להתייצב

11.10.2012 / 14:30

פיטסבורג צריכה להתגבר על הפתיחה הבינונית של העונה ולהתחיל לנצח. בדיוק בשביל זה היא מגיעה לטנסי (שישי, 2:20)

טנסי (4:1) - פיטסבורג (2:2), 2:20, בין חמישי לשישי

הסטילרס עוברים תחילת עונה לא ברורה, אבל זה השלב בו הם בדרך כלל מתייצבים ומעלים הילוך. אחרי ההפסד המתסכל לאוקלנד משער שדה בשנייה האחרונה, הם עשו בדיוק את אותו דבר לפילדלפיה בדרבי של פנסילבניה, כדי לחזור למאזן חצוי.

עד עכשיו, פיטסבורג ניצחה את שני משחקי הבית שלה והפסידה פעמיים בחוץ, אבל הפעם נראה שהמלאכה תהיה קלה יותר. הטייטאנס לא ממש נראים כמו קבוצה ולולא הניצחון המזליקי שהשיגו מול דטרויט, הם היו במצב הרבה יותר גרוע היום. מלבד אותו ניצחון, טנסי הובסה קשות בכל אחד מארבעת הפסדיה, האחרון שבהם היה במינסוטה. מי שעשוי היה לשנות את המצב הוא כריס ג'ונסון, אבל אחרי משחק אחד טוב מול יוסטון, הוא חזר לסורו והביך עם 15 ריצות ל-24 יארד מול הווייקינגס.

טנסי יודעת שאין לה שום דבר להציע בבית הזה השנה וללא ג'ייק לוקר, שמוסיף להיות פצוע, היא נראית די אבודה מול הגנת הסטילרס, שממוקמת שלישית נגד המסירה. פיטסבורג רואה שבולטימור לא עוצרת ויודעת היטב שגם לה אסור ליפול במשחקים כאלה. פיטסבורג ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וביג בן רות'לסברגר זקוק ל-300 יארד על מנת לעקוף את טרי בראדשו ולהפוך שיאן היארדים במסירה של הסטילרס בכל הזמנים.

התחזית: פיטסבורג

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully