וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'רי סנדאסקי נידון ל-30 עד 60 שנות מאסר

9.10.2012 / 16:30

מאמן הפוטבול לשעבר של פן סטייט, שנמצא אשם באינוס קטינים, בתקופתו במכללה, ייכלא לכל הפחות עד שיהיה בן 98

אחרי משפט ארוך ומייגע, בסיומו הורשע באונס קטינים בתקופתו כמאמן במכללת פן סטייט, נגזר היום (שלישי) עונשו של ג'רי סנדאסקי ל-30 עד 60 שנות מאסר.

סנדאסקי, שעדיין כופר בהאשמות נגדו ומבטיח להילחם על חפותו, היה מאמן הליינבקרים בין 1970 ל-76' ולאחר מכן מתאם ההגנה של המכללה בין 77' ל-99' תחת המאמן האגדי ג'ו פטרנו, הגיע היום לבית המשפט, שם עמד בפני עונש מקסימלי של 442 שנות מאסר, לאחר שביוני האחרון נמצא אשם ב-45 מתוך 48 המקרים בהם הואשם.

בגיל 68, הוא צפוי לבלות את שארית חייו מאחורי סורג ובריח ואולי מכאן ייחל תהליך השיקום הארוך של הניטני ליונס ושל כל מי שקשור במכללה. כזכור, החקירה לגבי ההטרדות המיניות והאונס, אותן ביצע סנדאסקי בקטינים בשטח האוניברסיטה, החלה ב-2008 והוצגה אל הציבור כעבור שלוש שנים.

כחלק מתוצאות הפרשה, המאמן ג'ו פטרנו, שהואשם כי ידע ולא סיפר על המעשים, פוטר מתפקידו לאחר למעלה 60 שנות עבודה בפן סטייט ונפטר בינואר האחרון. בנוסף, פסלו הוסר מהכניסה לאצטדיון.

עונשה של המכללה, שנגזר עליה ביולי, כלל את הרחקתה ממשחקי הבולים לארבע שנים, ביטול 112 ניצחונות שהושגו ב-14 השנים האחרונות (מה שלקח מפטרנו את שיא הניצחונות במכללות) וקנס של 60 מיליון דולר.

סנדאסקי הודה בזמנו כי ליטף ילדים, אך לא מתוך כוונת אונס או זדון, אולם חבר המושבעים לא קיבל את טענתו וכאמור, היום נגזר עליו העונש הכבד.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully