וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פחות אבל עוד כואב

9.10.2012 / 8:11

הג'טס הציגו יכולת משופרת, אבל מארק סאנצ'ז איבד כדור קריטי ויוסטון ניצלה זאת, ניצחה 17:23 בתפוח הגדול ונותרה מושלמת

ניו יורק ג'טס (3:2) – יוסטון טקסאנס (0:5) 23:17

אחרי הביזיון הביתי מול סן פרנסיסקו בשבוע שעבר, ידעו שחקני ניו יורק ג'טס שעוד תצוגה כזו לא תעבור בשתיקה מצד האוהדים והתקשורת. מצד שני, הם גם חששו שהמפגש מול יוסטון החזקה והמושלמת עלול להוביל בדיוק לאותה תבוסה מעליבה. שתי התחזיות הללו נפגשו איפשהו באמצע, כשהסילונים שיחקו הרבה יותר טוב מאשר במחזור הקודם, אבל שוב הפסידו בבית, למי שמסתמנת כאחת הקבוצות הטובות בליגה, אם לא הטובה מכולן ושמרה על מאזן נקי מהפסדים.

הטקסנים פתחו בסערה וכבר אחרי ארבע דקות מצא מאט שאוב את אואן דניאלס ל-34 יארד וטאצ'דאון. אלא שמארק סאנצ'ז, שהקולות להחליפו בטים טיבו כבר החלו לעלות באופן צפוי, הגיב במסירה של 27 יארד לג'ף קאמברלנד והשווה לקראת סוף הרבע. אריאן פוסטר, בעוד משחק ענק החזיר את היתרון לאורחים עם טאצ'דאון קרקעי ושיין גרהאם תפר שתי בעיטות, אחת בשנייה האחרונה של המחצית ואחת ברבע השלישי, כדי לפתוח פער של 7:20.

אלא שחברי הספיישל טים של יוסטון נרדמו ואיפשר לג'ו מקנייט להחזיר את הכדור 100 יארד אחרי שער השדה השני, כל הדרך לטאצ'דאון מצמק, שהביא את המשחק להפרש של כדור אחד. שתי הקבוצות הוסיפו שערי שדה ולג'טס היו עוד שני כדורים, אבל מאחד מהם לא יצא כלום ואת השני סאנצ'ז איבד והמשחק נגמר.

כאמור, פוסטר כיכב ביוסטון עם 152 יארד בריצה, שאוב הוסיף 209 ב-50 אחוזי דיוק בלבד במסירה, טאצ'דאון ואיבוד. סאנצ'ז סגר עוד ערב עגום, על 14 מ-31 עם 230 יארד, טאצ'דאון וצמד איבודים. טיבו מסר מסירה אחת, לא מדויקת ורק ג'רמי קרלי ניסה, עם 94 יארד בחמש תפיסות, מה שלא הספיק. הג'טס החלשים יארחו בבית פעם שלישית ברציפות במחזור הבא, הפעם את אינדיאנפוליס. יוסטון תחכה לגרין ביי המפורקת למשחק מרתק.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully