וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את וילה, תיקו לליברפול

מערכת וואלה! ספורט

7.10.2012 / 17:41

התרנגולים ממשיכים במומנטום המצוין עם ניצחון רביעי ברציפות, 0:2 על וילה. קאוקר ולנון כבשו. 0:0 מאכזב לאדומים מול סטוק

ספורט 2

צפו בטוטנהאם מנצחת 0:2 את אסטון וילה

מלבד המשחק המסקרן בין מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל, התקיימו היום (ראשון) באנגליה שלושה משחקים נוספים. ליברפול, שקיוותה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על נוריץ' בשבוע שעבר, קיוותה לאסוף ניצחון שני, אבל סיימה רק ב-0:0 במפגשה מול סטוק, וכעת היא ממשיכה לשקוע בתחתית. טוטנהאם המפתיעה רשמה ניצחון רביעי ברציפות אחרי שגברה 0:2 על אסטון וילה, שגם היא נמצאת בצרות. סאות'המפטון ופולהאם סיימו את משחקן ב-2:2 דרמטי.

סטיבן קאוקר ג'רמיין דפו שחקני טוטנהאם חוגגים שער. Shaun Botterill, GettyImages
מסוגלים להגיע לליגת האלופות העונה? דפו וקאוקר חוגגים/GettyImages, Shaun Botterill

טוטנהאם - אסטון וילה 0:2

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש ממשיכה להוכיח שהיא מספיק רצינית לגבי המטרות שלה העונה, ואם היא תמשיך בקצב הזה, היא בוודאי תוכל להתברג בליגת האלופות בעונה הבאה. בינתיים היא אספה ניצחון קשה מאוד בוויט הארט ליין, הרביעי ברציפות שלה, מול אסטון וילה, שממשיכה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ועומדת על ניצחון בודד בשבעה משחקים.

הפורטוגלי החליט להציב בשער של טוטנהאם את הוגו לוריס, במהלך ששם קץ לרצף הנהדר של בראד פרידל, השוער האמריקאי הוותיק (41). פרידל שיחק 310 משחקים ברציפות, מאז 15 במאי 2004, במדי אסטון וילה, בלקבורן וטוטנהאם, עד שהגיע לוריס שעצר לו את הרצף.

דווקא בדקות הראשונות היו אלה שחקני וילה קארים אל אחמדי וגבריאל אגבונלאור שהחמיצו מצבים קורצים, אבל בהמשך השתנה המומנטום כשג'ריין דפו שיגר כדור חזק מחוץ לרחבה אחרי הכנה של ארון לנון, והחמיץ את המסגרת בדקה ה-30.

במחצית השנייה טוטנהאם כבר התחילה לכבוש, כאשר כדור קרן של דפו מצא בדקה ה-59 את סטיבן קאוקר, שבעט מקרוב פנימה אחרי שהגנת וילה חלמה בשמירה. טוטנהאם לא הורידה את הרגל מהדוושה ושמונה דקות לאחר מכן היה זה ארון לנון שקיבל כדור טוב מקלינט דמפסי, עבר את המגן שלו ובעט מדויק לפינה השמאלית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ו אלן ליברפול מול צ'רלי אדם סטוק סיטי. רויטרס
הגיע למצב מסוכן בדקה החמישית, אבל לא הרבה יותר מכך. צ'רלי אדם/רויטרס

ליברפול - סטוק 0:0

מה קורה לשחקנים של ברנדן רוג'רס שלא מצליחים לנצח ולהמשיך ביכולת שהביאה להם ניצחון ראשון העונה בשבוע שעבר מול נוריץ'? הפעם סיימו האדומים מאנפילד עם שער נקי, אבל למרות השליטה בשדה, ליברפול לא הצליחה לייצר יותר מדי מצבים מסוכנים. סטוק, שגם היא ניצחה רק פעם אחת העונה וקיוותה לאסוף ניצחון שני ברציפות, ממשיכה גם היא לדשדש.

בדקה החמישית צ'רלי אדם קיבל כדור מצוין מג'ונתן וולטרס, אבל הכדור שהוא בעט מתוך הרחבה נעצר. האירוע המשמעותי ביותר במשחק היה בדקה ה-33 אחרי שרוברט הות מסטוק דרך על פניו של לואיס סוארס בצורה ברוטלית במיוחד, ולאחר מכן אף ביצע עליו עבירה גסה נוספת, אבל את המשחק הוא סיים רק עם כרטיס צהוב.

משחק נוסף:

סאות'המפטון - פולהאם 2:2
לסאות'המפטון: חוסה פונטה 4, 90. לפולהאם: חוס הוייבלד 69, עצמי, קירן ריצ'רדסון 88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully