וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאז' ניצחה, המשחק הופסק בגלל אבוקות

מערכת וואלה! ספורט

7.10.2012 / 16:33

ביטון (70 דק') היה שותף ב-1:2 על אנדרלכט. 0:1 לסלטיק (20 דק' לכיאל) על הארטס. אנורתוזיס ניצחה ומוליכה את הטבלה

ספורט 2

צפו בתקציר המשחק בין סטנדרד ליאז' לאנדרלכט

ללא גלזגו ריינג'רס בסביבה, סלטיק היא המועמדת הבלתי מעורערת לזכות העונה בעוד אליפות בליגה הסקוטית. אלא שהירוקים-לבנים פתחו את העונה בצורה מעט בינונית וצברו רק 14 נקודות בשבעה המשחקיים הראשונים שלהם.

יחד עם זאת, סלטיק בהתאוששות מסוימת בליגה והיום (ראשון), היא השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 לא קל בבית מול הארטס. בירם כיאל שלא שיחק חודש בשל פציעה, ממשיך לחזור לעניינים והפעם הוא עלה מהספסל במקומו של גארי הופר בדקה ה-70. את שער הניצחון כבש גיורגיוס סמאראס בדקה ה-34.

ברוסיה, רובין קאזאן ממשיכה ביכולת הלא יציבה שלה והפסידה 1:0 בבית לאמקאר פרם מהתחתית. פאבל איגנטוביץ' הכריע את המשחק עם פנדל מדויק כבר אחרי שלוש דקות. 90 דקות של ביברס נאתכו לא עזרו לקאזאן למצוא שוויון והיא נותרת עם 18 נקודות לאחר 11 משחקים.

בבלגיה, סטנדרד ליאז' גברה 1:2 על יריבתה המרה אנדרלכט וטיפסה למקום התשיעי אחרי עשרה מחזורים. עבור סטנדרד מדובר בניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים רצופים, בעוד אנדרלכט שכבר תפסה את המקום השני נעצרה וספגה הפסד ראשון העונה. מילאן יובאנוביץ' הבקיע את שער היתרון לאנדרלכט לאחר תשע דקות בלבד, מה שגרם לאוהדי סטנדרד לחמם את האווירה עם השלכת אבוקות ורימוני עשן והביא לעצירת המשחק למספר דקות.

כנראה שהלחץ של האוהדים עזר מכיוון שהצרפתי פרדריק בולו (27, 40) היה אחראי למהפך הגדול. המנצחים סיימו את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שרג'ינל גורו הורחק בצהוב שני. דודו ביטון פתח בהרכב של סטנדרד והוחלף בדקה ה-70. מאור בוזגלו חימם את הספסל ורמי גרשון שנפצע ביום שישי האחרון לא נכלל בסגל. ב-18:00 יינעל המחזור עם המשחק המסקרן בין קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב לגנק של אליניב ברדה.

קלאב ברוז' שמרה על המקום הראשון בטבלה למרות 1:1 בלבד שהשיגה מול גנק. ליאור רפאלוב ואליניב ברדה לא נכללו בסגל. הפער בין ברוז' לאנדרלכט עומד כעת על שלוש נקודות. גנק רביעית. קרלוס באקה הבקיע את שער היתרון ועלה לשמונה שערי ליגה. בנג'מין דה קוולאר איזן בדקה ה-53.

בקפריסין, אומוניה ואפואל נפגשו בדרבי של ניקוסיה וסיימו ב-0:0. יובל שפונגין ואוהד לויטה השלימו 90 דקות. בעקבות התיקו, אומוניה עולה למקום החמישי ואילו אפואל מטפסת למקום השני. אנורתוזיס של רוני לוי התמקמה במקום הראשון בעקבות ניצחון חוץ נאה 0:2 על אפולון. ברק יצחקי (מורחק) ומשה אוחיון לא שותפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully