וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון: "כיף לנצח כשעובדים בשקט ובצניעות"

7.10.2012 / 9:11

בהפועל עכו חגגו ניצחון נוסף שהשאיר אותם במקום הרביעי: "אין לנו פריבילגיה לאבד נקודות". הסגל צפוי לעבור דילול בינואר

one

הפועל עכו המשיכה גם אתמול (שבת) להרשים ולהוכיח שהיא מתכוונת ברצינות להתמודד גם העונה בחלק העליון של הטבלה. השחקנים של שמעון הדרי רשמו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, כשהפעם הם גברו 1:3 על מכבי נתניה באיצטדיון רמת גן. נתניה אמנם הובילה משער של עידן שריקי, אבל עכו התעשתה בזמן, כאשר אוהד קדוסי, יובל שבתאי ודייויד גומז הפכו והשאירו את הקבוצה במקום הרביעי.

לא מעט מחמאות שפעו בעכו לאחר המשחק על אוהד קדוסי, שממשיך להוכיח שהרכישה שלו סמוך לתום מועד ההעברות הייתה נכונה. קדוסי כבר הבקיע חמישה שערים (מתוך ה-11 של עכו) כשגם תמיר כחלון שנראה פעלתן מאוד במהלך המשחק הספיק לרשום אתמול בישול חמישי.

מלבד הניצחון, נדמה שהדרי גיבש הרכב כמעט קבוע, כאשר בארבעת המשחקים האחרונים מאמן עכו ביצע שינוי אחד בלבד (דדי בן דיין נכנס להרכב נגד נתניה ודייויד גומז פתח על הספסל). מי שהמשיכו לבלות ביציע היו אלנתן סלמי, שגיב כהן, רועי לוי ודימקאו פידליס. מעמדם של הארבעה לא ברור בשלב הזה, כשלא מן הנמנע שבינואר בעכו יבקשו לדלל את הסגל וחלק מהם עשויים לעזוב.

כחלון עצמו אמר בסיום: "אנחנו מתעסקים בכל משחק לגופו ולא ברצף של משחקים. נגד נתניה חזרנו מהר מהפיגור, ובכל משחק שבו אנחנו משיגים נקודות, זה מבורך. אני לא מסתכל על הסטטיסטיקה האישית שלי ולא סופר בישולים. ההרגשה שלי היא טובה, אנחנו שמחים וממשיכים לעבוד".

על העובדה שאלי גוטמן ישב ביציע וראה מהביצועים שלו ומהאפשרות שהוא יוזמן לנבחרת, אמר הקשר: "תן לי ליהנות משמחת תורה, להתאמן טוב ואם יקראו לי, אני אשמח. זה כיף להשיג שלוש נקודות כשעובדים בשקט ובצניעות. אנחנו לא מתייחסים למה יהיה הלאה. אנחנו נותנים הכל כי אין לנו פריבילגיה לאבד נקודות".

הפועל עכו עלתה למקום הרביעי עם 1:3 על מכבי נתניה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully