וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: האוהדים קראו לטל בנין להתפטר

הקהל זעם לאחר ההפסד לעכו. בנין: "סבע סופסל כי כך מצאתי לנכון". בעכו חגגו, הדרי: "אנחנו במקום בו אנו צריכים להיות"

one

הפועל עכו ממשיכה להיות הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה בליגת העל. הערב (שבת) גברה החבורה של שמעון הדרי 1:3 על מכבי נתניה באצטדיון רמת גן והשלימה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, בדרך לשבוע נוסף במקום הרביעי. אוהד קדוסי (49), יובל שבתאי (69) ודייויד גומז (90) מחקו שער יתרון של עידן שריקי (47).

טל בנין מאמן מכבי נתניה (במרכז). מגד גוזני
הקהל כבר לא מגלה סבלנות. טל בנין/מגד גוזני

"אני מחזיר אתכם למסיבת העיתונאים הראשונה שם כיוונו לחלק העליון", אמר הדרי בהתייחס למטרות הקבוצה. "אני שמח שדברים מסתדרים ואנחנו נמצאים במקום שאנחנו צריכים להיות בו. את המחצית הראשונה צריך למחוק. לא נראינו טוב ולא הגענו למשחק, אבל גם נתניה לא הציגו משחק אטרקטיבי. במחצית השנייה השחקנים יישמו את מה שביקשנו וזה להעז יותר".

המאמן המשיך: "מי שראה את המשחק יודע שהיינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. הפועל עכו היא הקמע של כל שחקן. אני שמח שקדוסי וכחלון בולטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
הקבוצה שלו הופכת ללהיט של הליגה. שמעון הדרי/מגד גוזני

מנגד, בנתניה העניינים סוערים אחרי הפסד שני ברציפות. חלק מהקהל קרא למאמן טל בנין להתפטר ושריקות הבוז לשחקנים החלו כבר במחצית הראשונה במצב של 0:0. בנין הפתיע כשהחליט לפתוח ללא הקפטן ומלך השערים אשתקד, אחמד סבע, והכניס אותו כמחליף רק בדקה ה-60.

"סבע ישב על הספסל כי ככה מצאתי לנכון", אמר בנין. "האוהדים מגיעים פעם בשבוע, אבל אני רואה את הקבוצה כל יום באימונים. אחמד קיבל את זה בשלווה. יש מצבים שגם שחקנים מהסוג שלו יושבים על הספסל".

על המשך הדרך אמר: "יש לנו דרך מסוימת. עזבו הרבה שחקנים ואנחנו משחקים בלי אצטדיון ביתי. נעשה את המקסימום עד שנגיע לאצטדיון החדש. את הקהל פה באצטדיון רמת גן לא הרגשתי גם כששיחקתי מול 40 אלף איש. האוהדים צועקים, מוחים וזה קורה. מותר להם לעשות את זה. אנחנו עם שבע נקודות ויש קבוצות טובות שנמצאות מתחתינו. המצב גם היה יכול להיות יותר גרוע".

בן בנימין, עומר פרץ שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. מגד גוזני
הפנים אומרות את הכל. בן בנימין לצד עומר פרץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully