וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: 3 מדליות לגברים בגביע העולם במינסק

6.10.2012 / 17:39

עידו בר הגיע עד לגמר ב-60 ק"ג והפסיד ליריב בריטי. יאן וינוגרדוב גבר על טל פליקר בחצי הגמר ב-66 ק"ג וזכה בכסף

הנציגים הישראלים בגביע העולם בג'ודו שהתקיים היום (שבת) במינסק שבבלארוס זכו בשלוש מדליות. עידו בר, שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 60 קילוגרם, זכה במדליית הכסף. בר פתח בניצחון באיפון על פטר ז'וחוב הרוסי, מה שהעלה אותו לחצי הגמר. בשלב הבא הוא ניצח באיפון נוסף את אלנור אלייב האסטוני, שסיים שביעי באליפות אירופה ב-2011. בר המשיך לקרב על מדליית הזהב, בו הוא הפסיד לגראהם טרינדר הבריטי, שסיים בשנה שעברה חמישי בגביע העולם ברומא.

בקטגוריית המשקל של עד 66 ק"ג התקיים דרבי ישראלי בחצי הגמר בין יאן וינוגרדוב לטל פליקר. וינוגרדוב ניצח לפני כן בנקודות את דמיטרי שרשאן הבלארוסי, ובחצי הגמר הוא גבר על חברו לנבחרת בזכות יוקו. בגמר הפסיד וינוגרדוב לאלוף קנדה פטריק גאנייה. פליקר, שניצח בקרב הראשון שלו יריב אסטוני, המשיך אחרי ההפסד לוינוגרדוב לקרב על מדליית הארד, בו גבר בנקודות על גז'גוז' לוינסקי הפולני, שהיה בעבר סגן אלוף העולם עד גיל 20.

תומר זקהיים (עד 73 ק"ג) גבר בקרב הראשון שלו על יריב אוקראיני, אבל הפסיד בשני הקרבות הבאים שלו ליריבים מקומיים. ארד סימון (עד 81 ק"ג) הפסיד כבר בקרב הראשון שלו ליריב בלארוסי.

מאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, סיכם את התחרות ואמר: "הזכיות מצטרפות להישגים האחרונים של הנבחרת. המטרה שלנו היא לבנות סגל של לפחות שני ספורטאים שיתחרו בכל משקל על מקום במשחקים האולימפיים בריו. בעוד כחודשיים נצא למחנה אימונים ביפן, כחלק מההכנה לעונת 2013".

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully