וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות למאור מליקסון, עוד הפסד לוויסלה

מערכת וואלה! ספורט

5.10.2012 / 22:34

חילופי המאמנים טרם עזרו: ויסלה נכנעה 2:1 ללגיה, שעלתה למקום הראשון. צפו ב-2:2 הדרמטי בין גנט לבירסחוט בבלגיה

ספורט 2

צפו בתקציר המשחק בין גנט לבירסחוט

נראה שגם חילופי המאמנים בוויסלה קרקוב לא מצליחים לגרום לה לצאת לדרך חדשה. אחרי שבשבוע שעבר מאמן הקבוצה מיכאל פרובירז' לקח אחריות והודיע על סיום תפקידו בעקבות פתיחת העונה החלשה, ויסלה המשיכה היום (שישי) להפסיד במשחק החשוב נגד לגיה ורשה 2:1, כאשר יריבתה ניצלה את הניצחון כדי לטפס למקום הראשון בטבלה, לפחות באופן זמני.

מאור מליקסון (90 דקות) היה פעלתן מאוד וסידר לא מעט הזדמנויות לחברים שלו, אבל זה לא הספיק, ו-ויסלה סופגת את הפסדה הרביעי העונה כשהיא ממשיכה לשקוע בתחתית ומדורגת כעת במקום ה-12 עם שבע נקודות בלבד.

דווקא ויסלה היא זו שהובילה (דקה 13) כשכדור חופשי אדיר מצד שמאל של לוקאש גרגולה מצא את הרשת והכניע את דושאן קוצ'יאק, שוערה הסלובקי של לגיה. שלוש דקות בלבד חלפו עד שלגיה חזרה למשחק, וזה קרה בעזרת יאקוב קוסצקי שניצל מהלך קבוצתי נאה כדי לבעוט מתוך הרחבה פנימה.

בדקה ה-25 לגיה כבר כבשה את השני שלה כשההגנה של ויסלה נכנעה לעוד מהלך קבוצתי נאה שהסתיים עם בעיטה של קוסצקי בין הרגליים של סרגיי פארייקו. ויסלה סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים אחרי שבדקה ה-74 ספג סזארי ווילק כרטיס צהוב שני.

2:2 דרמטי בין גנט לבירסחוט

בבלגיה היינו אמורים לקבל דרבי מסקרן בין בירסחוט, שם משחקים דור מלול ורועי דיין, לגנט של שלומי ארבייטמן, אבל בפועל אף אחד מהשלושה לא שיחק בהתמודדות (דיין היחיד שהיה בסגל, ולא שותף), שהייתה מעניינת מאוד והסתיימה ב-2:2 דרמטי במיוחד.

את השער הראשון במשחק הבקיע מאמוטו אנדייה ממאלי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לזכותה של גנט, אבל בדקה ה-60 שוערה של גנט סרג'יו פאדט ירד לא טוב לכדור פשוט, ואלימנה קוליבאלי הסנגלי ניצל את ההססנות כדי לגנוב לו אותו ולהמשיך עם בעיטה פנימה.

שבע דקות לסיום בעיטה חופשית הסתיימה עם נגיחה אחורנית של ססאר ארסו, שכבש לשערו וסידר לבירסחוט את המהפך, אבל דקה לסיום ארסו הצליח לכפר על הטעות עם שער שוויון ענק. בעקבות תוצאת התיקו, גנט (חמישית) ובירסחוט (שישי) נותרות צמודות זו לזו.

* בן שהר לא שותף בניצחון הגדול של הרטה ברלין 0:3 על מינכן 1860. שהר ישב על הספסל, אבל לא נכנס כמחליף. קבוצתו של החלוץ הישראלי טיפסה למקום השני בליגה השנייה בגרמניה כשיש לה כעת חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד.

* פיראס מוגרבי, שמחפש דקות ראשונות בלאנס, לא נכלל עדיין בסגל הקבוצה מהליגה השנייה בצרפת. בהיעדרו, היא גברה 0:1 על ניור משער שהובקע בדקה ה-87 על ידי דייויד פולה שלוש דקות לסיום. בעקבות הניצחון, לאנס מתאוששת מעט מפתיחת העונה החלשה שלה ועלתה ל-11 נקודות.

* עמרי קנדה, שהצטרף השבוע לאסטרה פלישטי הרומנית, עדיין לא נכלל בסגל במשחק הליגה נגד סגנית האלופה ואסלוי, כאשר השתיים סיימו ב-1:1 שכלל סיום דרמטי ושער ניצחון של ואסלוי בדקה ה-95. בעקבות התיקו, אסטרה נותרה במקום השלישי בטבלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully