וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל חיפה: "המטרות שלנו נשארו גבוהות"

הקבוצה של ניר קלינגר מייחלת לניצחון בכורה, טרטצקי ערך אימון מלא ויהיה כשיר. משה אבוטבול חוזר להרכב של טבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה כבשה עד כה שלושה שערים בלבד, הכי מעט בליגה יחד עם מכבי חיפה בני סכנין ומכבי נתניה.

* השערים של חיפה מתחלקים שווה בשווה בין שלושת החלוצים שלה כאשר יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' ומהראן לאלה כבשו כל אחד שער אחד בלבד.

* אסי בלדוט וסביטי ליפניה ששיחקו בעבר בהפועל חיפה משחקים היום בעירוני רמת השרון.

אסי בלדוט שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
נגד עוד אקסית. בלדוט/קובי אליהו

מפתחות והכנות

עירוני ניר רמת השרון:

אסי בלדוט, קובי מוסא, עמיר נוסבאום ומשה אבוטבול שלא שיחקו בגביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד יחזרו לסגל הקבוצה לקראת המשחק הביתי. יניב לביא אמר לקראת המשחק: "אין הבדלים בין קבוצות בליגה הזאת, זה מתחיל ונגמר באיך שבאים בראש למשחק. אנחנו כרגע לא חושבים לאן אנחנו יכולים או מסוגלים להגיע אלא מתייחסים למשחק הקרוב כאילו הוא הכי חשוב בעולם בדיוק כפי שעשינו בשנה שעברה".

הצוות המקצועי מתכוון לחזור להרכב שניצח את הפועל תל אביב לפני שבועיים באיצטדיון גרונדמן, כאשר משה אבוטבול שנעדר נגד בני יהודה בעקבות הכרטיס האדום שספג צפוי לחזור להרכב. מעבר לכך, אסי בלדוט ואדריאן פרננדז צפויים להמשיך לאייש את החלק הקדמי לצד אפרים טאקה, כאשר גם ברוך דגו צפוי להישאר בהרכב. הצוות המקצועי לא תירגל הרכב באימון המסכם ורק מחר לפני המשחק יודיע זאת לשחקנים.

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה היו דרוכים כל השבוע לקראת המפגש מול רמת השרון, כאשר המאמן ניר קלינגר ערך לשחקנים אסיפות ארוכות בהן הדגיש את העובדה שהמגרש ברמת השרון קטן במימדיו, מה שיוביל למשחק עם הרבה מצבים. קלינגר מצפה משחקניו להציג את אותה התלהבות ונחישות כמו שהציגו במחצית השנייה מול קרית שמונה, כאשר גם היום המאמן לא תרגל הרכב והוא עדיין מתלבט בנוגע למספר עמדות בקישור. דושאן ברקוביץ' הפצוע שוב ייעדר כאשר פביאן סטולר ימשיך בעמדת הבלם.

אייל טרטצקי שלא התאמן אתמול עם הקבוצה ערך היום אימון מלא ויהיה כשיר למשחק מחר. אושרי רואש דיבר על חשיבות המשחק: "אלו ימים לא נעימים עבורנו, והמשחק הזה חשוב לנו מאוד. ניסע לשם כדי לחזור עם שלוש נקודות. אנו מבינים את המשמעות של המגרש שם, את הגודל שלו וזה שיהיו הרבה מצבים וקצב מהיר. הם קבוצה חזקה מאד במיוחד בבית, אבל לנו אין יותר מקום לטעות". רואש דיבר גם על החזרה שלו למגרשים: "מבחינה אישית חזרתי אחרי חמישה חודשים, ולוקח זמן לצבור ביטחון. זה לא פשוט, כדורגל זה משחק נזיל וניצחון יכול לשנות עונה שלמה. המטרות שלנו נשארו גבוהות ואנחנו צריכים קודם כל לשחק טוב יותר ולהחזיר לקהל שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אושרי רואש שחקן הפועל חיפה מפונה על אלונקה. אדריאן הרבשטיין
"לוקח זמן לצבור ביטחון". רואש/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

עירוני ניר רמת השרון: יורדן מילייב

הוא הגיע כהבטחה גדולה, אך עד עכשיו ברמת השרון מאוכזבים מהבלם בעל הרקורד של ארבע הופעות בנבחרת בולגריה ורוצים לראות ממנו הרבה יותר. בשבת בגרונדמן הוא יכול לחזור לעצמו.

הפועל חיפה: רן אבוקרט

השחקן ממנו ציפו להיות הברומטר של הקבוצה מתחיל להראות שיפור במחזורים האחרונים אך זה עדיין לא מתבטא בשערים ובישולים. בחיפה מצפים שכבר מחר אבוקרט ייקח את המושכות ויחזור להיות אותו שחקן כמו בחלק השני של העונה שעברה.

הרכבים משוערים

עירוני ניר רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, אפרים טאקה, ברוך דגו, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, חריסטיאן קירובסקי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, פביאן סטולר, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גיא צרפתי (גל אראל), סטפן דנקוביץ' (אילן רנקביץ'), רן אבוקרט, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully