וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נפלו למציאות

5.10.2012 / 8:56

סנט לואיס העירה את אריזונה בחלום השלמות עם 3:17, שהושג בעיקר בזכות תשעה סאקים, שלושה מהם של רוברט קווין

סנט לואיס (2:3) – אריזונה (1:4) 3:17

לכולם באריזונה היה ברור שהקבוצה הזו לא תלך כל הדרך למאזן מושלם, אבל הם בוודאי קיוו לשמר את האשלייה לפחות לעוד משחק או שניים ובטח שלא ליפול בצורה כזו. אבל זה מה שקרה הלילה (בין חמישי לשישי) במיזורי, שם חיכתה לקווין קוב היריבה לבית, שממש כמו שלוש החברות האחרות ב-NFC מערב, מציגה קוורטרבק בינוני לצד הגנה קשוחה ביותר.

תשעה סאקים. זה היה המאזן המצוין של הראמס, שכבר עכשיו עומדים על ניצחון אחד יותר מאשר בכל העונה שעברה. שחקן השנה השנייה רוברט קווין היה המצטיין, עם שלושה מתוכם והראמס התגברו על עוד משחק מחפיר של סאם בראדפורד, שמסר רק שבע מסירות מדויקות מ-21 ניסיונות, כולל רצף של 0 מ-12. בראדפורד לפחות סיים עם שני טאצ'דאונים (ואיבוד), הראשון שבהם הגיע כבר אחרי שתיים וחצי דקות והשני, בתחילת הרבע האחרון עם 51 יארד לכריס גיבנס. בין לבין, גרג זורליין הרוקי שוב הוכיח שהוא בדרך להפוך לכוכב, כשהשחיל את הכדור מ-53 יארד.

קוב כאמור, עבר ערב קשה אצל האורחים. הוא סיים עם 28 מ-50 ו-289 יארד, אבל ללא אף טאצ'דאון לרפואה. לארי פיצג'רלד ניסה לסייע עם 92 יארד באוויר, אבל התקפת הריצה הייתה תקועה וסיימה עם 45 יארד בלבד ב-17 ניסיונות.

הראמס, שעלו ל-0:3 נהדר בבית, יוצאים ביום ראשון הבא למשחק חוץ בהחלט אפשרי במיאמי וינסו להמשיך את הפתיחה הטובה לפני שהם פוגשים בזו אחר זו את גרין ביי, ניו אינגלנד וסן פרנסיסקו. אריזונה תחכה במחזור השישי לבפאלו, במטרה להוכיח שהמעידה הייתה חד פעמית.

קליין ושטיין בפודקאסט לקראת משחקי המחזור

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully