וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "קבוצה שתיקח אותי, תרוויח"

5.10.2012 / 8:00

"בוורן? אין שם כדורגל, זה לא בשבילי", "בית"ר? הקבוצה הכי לחוצה בארץ". סטיבן כהן חזר לישראל עם שאיפות גדולות

סטיבן כהן, זוכרים? הקשר היהודי-צרפתי ששיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר ירושלים צפוי לנחות היום (שישי) בישראל במטרה למצוא קבוצה בליגת העל. אחרי קיץ לא פשוט בו חלם על הצעות מאירופה ועבר חוויה לא נעימה בבוורן הבלגית, כהן בן ה-26 רוצה להחיות את הקריירה בישראל ובראיון לוואלה! ספורט הוא מבטיח כי קבוצה שתיקח אותו לא תצטער וגם מדבר על המצב בבית"ר ירושלים.

"אחרי השנה הטובה ובגלל שאני שחקן חופשי ויש לי דרכון אירופי חשבתי שאמצא לעצמי משהו טוב ולפחות קבוצה גדולה בבלגיה. הייתי קרוב מאוד לחתום בגנט, אבל דברים לא הסתדרו. ויתרתי על כמה הצעות וככה זה הכדורגל. הגענו לאוגוסט ומתחיל לחץ. כולם מתחילים להתאמן ויוצאים למחנה אימונים ולך אין קבוצה", פותח כהן.

"בסופו של דבר חתמתי בבוורן בקבוצה של בדש, שיש וגדיר. הייתי שם חודש ולא היה משהו. לא הסתדרתי עם המאמן, לא היה לי טוב ואמרתי להם שזה לא בשבילי ואני רוצה לעזוב. רציתי לשחק בקבוצה גדולה בבלגיה והגעתי לקבוצה הכי קטנה. זו קבוצה שמשחקת אגרסיבי, בלי כדורגל ועושה 90 דקות הגנה. לא חשבתי שזה בשבילי".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן מברך את סטיבן כהן. ברני ארדוב
"יש שם מאמן טוב ושחקנים טובים ואני מאמין שזה יתחבר". סטיבן כהן עם אלי כהן/ברני ארדוב

כהן לקח לעצמו כמה זמן לחשוב והחליט בעצת סוכנו הצרפתי שהכיוון הנכון הוא ישראל: "הייתי כמה ימים עם המשפחה בפריס בחגים, חשבתי ואני חוזר כדי לראות אם יש קבוצה שצריכה שחקן התקפי. אני בכושר, התאמנתי עם מאמן בפריס וחודש עם בוורן ואני יכול להתחיל לשחק, גם אם לא 90 דקות. עשיתי דברים יפים בבית"ר עם כל הלחץ והשנה הקשה ואני אכנס לעניינים. קבוצה שתיקח אותי, תקבל דברים חיוביים. הפסדתי הרבה זמן ואני כבר רוצה להתחיל את העונה. עכשיו אני צריך לדבר עם כמה קבוצות ולראות מה קורה".

חזרה לבית"ר כרגע לא על הפרק, אבל כהן עוקב: "אני יודע שיש הרבה בלאגן בקבוצה ושהם התחילו לא טוב את העונה, אבל גם כשלא הולך, בית"ר זה שם גדול ואחד מארבעת המועדונים המובילים בארץ. הקבוצה לא פתחה ברגל ימין ושתי נקודות מחמישה משחקים זה קשה במיוחד עבור הקבוצה הכי לחוצה בארץ. בבית"ר צריך להיות חזק בראש ולא להפסיק לעבוד. יש שם מאמן טוב ושחקנים טובים ואני מאמין שזה יתחבר, אבל הם חייבים להשיג שניים-שלושה ניצחונות כדי להשתחרר כי בלי נקודות ומהר, הולכת להיות שם עוד שנה קשה, לחוצה ולא טובה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • סטיבן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully