וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצהרי היום הכל חוזר כמו חלום

קובי אליהו

5.10.2012 / 7:00

הדרבי הפתח תקוואי החם חוזר לליגה השנייה לראשונה אחרי 34 שנה. היריבות הגדולה עדיין שם, אבל שתי הקבוצות בעיקר חולמות על חזרה מהירה לליגת העל. צפו בכתבה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו. קריינות: רענן ברנובסקי

לראשונה מאז 1978, הדרבי של פתח תקוה יתקיים בליגה השנייה (שישי, 15:00, ספורט 5+ לייב). המפגשים בין שתי הקבוצות של מלאבס תמיד היו טעונים, חמים, מלאי כרטיסים ואמוציות על ומחוץ למגרש. בעונה שעברה נפל דבר ושתי הקבוצות ירדו ליגה וכמובן מיד שמו לעצמן למטרה לחזור כמה שיותר מהר לבמה המרכזית. ערב המפגש, יצאנו לאימוני שתי הקבוצות לשמוע כמה מוזר שהמפגש המסקרן יתקיים דווקא ביום שישי בצהריים, השעה הכל כך מזוהה עם הליגה הלאומית, על התחושות וההרגשות לקראת הדרבי. אז אבוקות ואוהדים שמפוצצים את האימון לא ראינו, אבל שתי קבוצות רעבות שכל כך רוצות לחזור לליגת העל דווקא כן.

מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד. קובי אליהו
הדרבי של פתח תקוה בלאומית - גם לאלי מחפוד קשה להאמין/קובי אליהו

"אחרי שלוש שנים שאני לא פה, התגעגעתי לדרבי של פתח תקוה", אומר מגן מכבי נאור פסר. "תמיד היו דרבים חמים וטובים, מוזר שהוא בלאומית ואני מקווה שבשנה הבאה הוא כבר יהיה בליגת העל. מקווה שיהיה כדורגל טוב ופחות בלאגן, כרטיסים וכל מה שמסביב. מוותר על הדרבים העיקר שנעלה לליגת העל ומבחינתי, גם שהפועל יעלו".

מאמן הפועל אלי מחפוד הוסיף: "קצת מוזר שהדרבי בלאומית, אבל עדיין זה דרבי. יש את המתח, האווירה והרצונות לנצח. יש לחץ ומתח וצריך לדעת להשתחרר מזה. אני מקווה שעם התמיכה של הקהל והשחקנים שמבינים את החשיבות של המשחק, נעשה תוצאה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully