וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון פיטרה את בובי ולנטיין

4.10.2012 / 19:45

המנג'ר עוזב אחרי עונה כושלת במיוחד, שהסתיימה במאזן החלש מאז 1965. הנשיא לוקינו: "המאזן שלנו מצביע על עונה עצובה"

טוב, זה היה באוויר, זה היה ברור והאמת, זה גם היה די מתבקש, אבל הערב (חמישי), זה גם הפך לרשמי. בוסטון רד סוקס הודיעה שבובי ולנטיין, המנג'ר שלה בעונת 2012, לא ימשיך עם הקבוצה בעונה הבאה.

העונה של הרד סוקס הייתה איומה במיוחד והם סיימו אותה במאזן מביך של 93:69 ובמקום האחרון ב-AL מזרח. למעשה, מאז 1965 לא חוותה בוסטון עונה עם ממוצע ניצחונות נמוך כל כך וזו העונה ה-16 הכי גרועה ב-112 שנות המועדון. ולנטיין, שהגיעה על תקן מחליפו של טרי פרנקונה, שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות, אך גם היה אחראי מרכזי בקריסה הגדולה בסיום העונה שעברה, התקשה לייצב את השורות ולצד חוסר מזל גדול בדמות פציעות חוזרות ונשנות, הסתכסך עם כוכבים רבים. השיא היה שיחרורו של קווין יוקיליס לשיקגו וויט סוקס וזה של אדריאן גונזאלס, קארל קרופורד וג'וש בקט, שנשלחו ללוס אנג'לס דודג'רס.

מלכתחילה סומן ולנטיין כבחירה בעייתית משהו לעמדת האימון, שכן הוא אומנם אימן לפני עשור בהצלחה את המטס, אותם אף לקח לוורלד סירייס ומאז צבר תהילה גדולה בליגה היפנית, אולם שיטות האימון ובעיקר יחסי האנוש שלו לא נתפסו כחיוביים במיוחד והתחושה הייתה שהפיצוץ הגדול בינו לבין השחקנים יגיע, מה שאכן קרה.

בהודעת הקבוצה אותה מסר הג'נרל מנג'ר בן צ'רינגטון, שנכנס אף הוא לתפקידו במקום תיאו אפשטיין בפגרה החולפת והיה זה שבחר בולנטיין, נאמר: "עונת 2012 שלנו הייתה מאכזבת מבחינות רבות. אין סיבה אחת ואין מישהו אחד שצריך להאשים. ביצענו שינויים גדולים מאז אוגוסט ונמשיך לעשות זאת במטרה לבנות את הקבוצה. עם כמות פציעות היסטורית, בובי נאלץ להתמודד עם משימה קשה במיוחד. הוא עשה כמיטב יכולתו תחת הנסיבות שנוצרו ואנו מודים לו על כך".

נשיא הקבוצה לארי לוקינו הוסיף: "המאזן שלנו מצביע על עונה עצובה. השינויים מתבקשים, חלק מהם כבר התרחשו ואחרים יגיעו בהמשך. אנחנו מחויבים לתקן את מה ששבור ולהחזיר את הרד סוקס לרמת ההצלחה לה זכתה הקבוצה בעשור החולף. קשה לשפוט מנג'ר לפי עונה רווית פציעות שכזו, אבל אנחנו מרגישים שצריך שינוי. בובי עוזב את משרתו עם הכבוד והחיבה שלנו. אין לי ספק שהוא ימשיך לתרום למשחק שהוא אוהב כל כך ומכיר היטב".

ולנטיין מסר בתגובה לפיטורים: "אני מבין את ההחלטה, השנה הזו בבוסטון הייתה חוויה מדהימה עבורי ואני מאוכזב מהתוצאות ממש כמו ההנהלה והאוהדים הנהדרים של אומת הרד סוקס. זו הייתה פריבילגיה להיות חלק משנת המאה של פנווי פארק וכבוד להיות במדי הקבוצה לצד שחקנים ומאמנים נהדרים כאלה. אני מאחל כל טוב למועדון ובטוח שהעונה הבאה תהיה שונה לחלוטין".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully