וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוקלנד ניצחה את טקסס וזכתה ב-AL מערב

4.10.2012 / 0:55

המהפך המדהים של האייז הושלם עם 5:12 עצום במשחק סיום העונה. הריינג'רס שהובילו את הבית חצי שנה, רק בווילד קארד

אח, כמה שאנחנו אוהבים את ה-MLB, ובעיקר, את היום האחרון של העונה. כמו תמיד, הדרמה בשיאה וגורלות נחרצים, רגע לפני שהפלייאוף יוצא לדרך בכל הכוח. המשחק הגדול הראשון של הערב (רביעי), היה ב-AL מערב, שם אוקלנד השלימה קאמבק מדהים ועקפה ברגע האחרון את טקסס, כדי לזכות בבית בזכות ניצחון עצום 5:12. האייז המפתיעים, שנכנסו לסדרה בפיגור שני משחקים מטקסס והשלימו בה סוויפ, חתמו עונה סדירה חלומית, כשהם משאירים מאחור גם את האיינג'לס וגם את הריינג'רס וחתומים על אחת ההפתעות הגדולות בשנים האחרונות. הם זכו בבית לראשונה מאז 2006 וכעת יחכו למשחקים בהמשך הלילה בבית המזרח, כדי לדעת מה יהיה המיקום הסופי שלהם בחטיבה. בכל מקרה, כדאי לקחת ברצינות את החבורה מהמפרץ לקראת הפלייאוף.

המשחק במפרץ היה סוער ודרמטי. אוקלנד שמה ריצה כבר באינינג הראשון, אבל טקסס ענתה בחמש בשלישי ועלתה ליתרון מבטיח. הריינג'רס, שהובילו את הבית באופן בלעדי ורצוף מהיום הרביעי של העונה (!), נרדמו ואיפשרו קאמבק ענק לקבוצה של בילי בין, שהשיגה שש ריצות באינינג הרביעי, כשהשיא הגיע בדמות טעות איומה של ג'וש המילטון, שפיספס כדור ואיפשר לשתי ריצות להיכנס, כשהיתרון עובר לאוקלנד. עד לסיום, המארחים הגדילו את היתרון והחלו ברכבת מגישים, על מנת לשמור על השחקנים רעננים. טקסס המאוכזבת תפגוש את בולטימור במשחק הווילד קארד.

מיגל קבררה עשה את זה בגדול וזכה בטריפל קראון, החובט הראשון שעושה זאת מאז 1967, בניצחון 0:1 של דטרויט על קנזס סיטי. דווקא הפעם מיגי לא הצליח לחבוט בשני ניסיונות, אבל הוא סיים את העונה כמוביל ה-AL באחוזי חבטה (33.0), הומראנים (44) והכנסות רצים (139) – מרשים מאוד.

במזרח, היאנקיז נעזרו בשני התותחים הכבדים שלהם, קרטיס גרנדרסון ורובינסון קאנו, שירו לצד הומראנים כל אחד ב-2:14 הקליל על בוסטון, שהבטיח לפסים את הזכייה בבית. במקביל, גם בולטימור עשתה עבורם את העבודה עם הפסד 4:1 לטמפה ביי, אצלה שלח אוון לונגוריה שלושה סולו הומראנים ליציע.

ב-NL, וושינגטון גברה 1:5 על פילדלפיה והבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף.

במשחקים נוספים שנערכו הלילה:

פיטסבורג - אטלנטה 4:0
שיקגו קאבס - יוסטון 4:5
מיאמי - ניו יורק מטס 4:2
סיאטל – לוס אנג'לס איינג'לס 0:12
קליבלנד – שיקגו ווייט סוקס 9:0 (שלושה הומראנים לדן ג'ונסון מהוויט סוקס)
טורונטו – מינסוטה 1:2
סנט לואיס – סינסינטי 0:1
מילווקי – סן דייגו 7:6
לוס אנג'לס דודג'רס – סן פרנסיסקו 1:5
אריזונה – קולורדו 2:1

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully