וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמייה טגה: "יהיה מרגש מול נתניה, אנחנו לא פייבוריטים"

4.10.2012 / 7:00

קשר הפועל עכו מצפה למפגש עם האקסית: "זה הבית שלי. נתניה קבוצה מצוינת, ידעתי שנפתח את העונה בצורה טובה"

הפועל עכו ממשיכה בהכנות שלה למשחק מול מכבי נתניה בשבת כשהמאמן שמעון הדרי ביקש מהשחקנים לא להיכנס לאופוריה בשל התוצאות האחרונות ולהיזהר משחקני היריבה, שמגיעים רעבים מאוד לנצחון.

מי שהמשחק יהיה פיקנטרי במיוחד עבורו הוא אמייה טגה שגדל במכבי נתניה ויפגוש את חבריו לשעבר. "מרגש אותי מאוד לשחק מול מכבי נתניה", אמר הקשר. "שיחקתי נגדם פעמיים אבל זה עדיין מאוד מרגש כי שם תמיד יהיה הבית שלי ושם גדלתי. אני מכיר שם הרבה מאוד אנשים וזה משהו מיוחד לשחק. המוטיבציה שלי היא תהיה כמו נגד כל קבוצה ואני בטח לא רוצה להתנקם בהם. שכחתי את השנה האחרונה שהייתה לי שם ומבחינתי המועדון הזה נתן לי הרבה יותר משאני נתתי לו. אני בקשר עם אנשים מהמועדון הזה ואם אני אחזור לשם באחד מהימים - זה הזמן יגיד, אבל מבחינתי אני עכשיו כל כולי בהפועל עכו. קבלת פנים מהקהל של נתניה? אני לא מצפה לכלום".

לגבי יחסי הכוחות אמר טגה: "אנחנו לא פייבוריטים למשחק. מכבי נתניה זאת קבוצה חלשה? ממש לא הם קבוצה מצוינת, אז אל תהפכו אותנו לפייבוריטים. אנחנו ברמה שלהם ובסדר גודל שלהם ונרצה לנצח. אנחנו לא מסתנוורים מהנצחונות וממשיכים לעבוד קשה. לא הופתעתי בכלל מהפתיחה שלנו, ידעתי שנפתח את העונה טוב כי אני נמצא במערכת ורואה את העבודה הטובה שאנחנו עושים שם".

בינתיים גם בנתניה ממשיכות ההכנות, כאשר המאמן טל בנין צפוי לשבץ בהרכב את עומרי בן הרוש כשגם האופציה שעמית שומוביץ יפתח כמגן ימני ופינאס טבראנו יעבור לאגף השמאלי באה בחשבון.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully