וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא חושב שאקדמיקה פייבוריטית"

הפועל תל אביב תערוך מול הפורטוגלים את הופעתה ה-100 באירופה (ה', 21:05, ספ' 1): "באים לנצח, צריך להשתפר"

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם לקראת המשחק מחר (21:05, ספורט 1) מול אקדמיקה הפורטוגלית, במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית. עוד בטרם האימון נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית ובה המאמן יוסי אבוקסיס, התייחס ליחסי הכוחות הצפויים במגרש: "אני לא חושב שאקדמיקה פייבוריטית על הפועל מבחינה מקצועית", אמר המאמן, "אם יהיה להם יתרון במשחק, זה רק בגלל הקהל והאצטדיון הביתי. ההפסד שלנו לאתלטיקו מדריד ושלהם לפלזן, הופך את המשחק הזה לחשוב מאוד עבור שתי הקבוצות, שרוצות לנצח ולהתברג במקום השני בבית אחרי הספרדים. אנחנו באים במטרה לנצח את המשחק ולקחת פה שלוש נקודות, אבל ברור שנצטרך לשפר את המשחק שלנו לעומת המשחקים האחרונים בליגה".

אבוקסיס נשאל על המשחק ה-100 של הפועל באירופה, שייערך מחר ועל המסורת של הקבוצה במפעלים האירופאים: "זה הישג מכובד מאוד, שמוכיח עד כמה הפועל מנוסה במעמדים הללו. אני בטוח שנדע להשתמש במסורת הזו ובניסיון גם במשחק מול אקדמיקה. אין מועדון אחר בארץ שהגיע לכל כך הרבה משחקים באירופה, ואני בטוח שהפער בינינו לבין יתר המועדונים בישראל מבחינת הופעות באירופה יישמר, כי אנחנו רוצים וחייבים להיות כל שנה באירופה. המטרה שלנו היא גם להשתפר בכל קמפיין, ככה שהמטרה היא להיות במקום השני אחרי אתלטיקו ולעלות עוד שלב בליגה האירופית".

גם הרכש הנוצץ של הקיץ והאיש שאמור לסחוב את הפועל לניצחון, גילי ורמוט, נכח במסיבת העיתונאים ונשאל על ההבדל בין הפועל שניצחה את בנפיקה לפני שנתיים, לקבוצה הנוכחית: "אז הפסדנו 2:0 בליסבון, למרות שהצגנו משחק טוב מאוד וניצחנו 0:3 בבלומפילד. זו הייתה הפועל תל אביב אחרת, ששיחקה ביחד כמה שנים והייתה מחוברת מאוד. מאז התחלפו הבעלים וגם הרבה מאוד שחקנים, ככה שיש לנו עוד עבודה. אנחנו צריכים להתחבר, אבל יש פה סגל מצוין ומאמן שמכיר את הפועל בצורה הכי טובה שיש. אני מאמין שנצליח לעשות פה תוצאה טובה".

על פי האימון, נראה כי אבוקסיס יפתח במערך זהיר יותר מזה בו פתח מול סכנין ויעבור לשחק עם חלוץ בודד. הקשר רועי גורדנה, שחזר מפציעה ארוכה וקיבל דקות ראשונות בשבת יעלה במקומו של חנן ממן ואילו טל בן חיים יפתח על חשבון עומר דמארי, שעדיין סובל מרגישות בברך, כך שטוטו תמוז יהיה לבדו בחוד.

הרכב משוער: אפולה אדל, ג'ון פיינסטיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, גילי ורמוט, אלרואי כהן, טל בן חיים, טוטו תמוז.

אקדמיקה: אירופה חוזרת לעיר אחרי 41 שנים

מחזיקת הגביע הפורטוגלי מגיעה מעודדת למשחק, אחרי שניצחה לראשונה העונה במחזור הליגה האחרון, 0:2 את מאריטימו, משערים של ווילסון אדוארדו ומאריניו. במחזור הקודם של הליגה האירופית, הפסידה אקדמיקה 3:1 לויקטוריה פלזן.

המאמן פדרו עמנואל אמר: "נהיה כמובן מלאי מרץ, כמו כל קבוצה שמשחקת בבית ומחפשת שלוש נקודות, אבל אנחנו מכבדים את הפועל. הניצחון שהשגנו ביום ראשון ייתן לנו דחיפה מוראלית, אנחנו רוצים להשתפר. אחרי 41 שנים, הכדורגל האירופי חוזר לעיר וזה נותן לנו עוד מוטיבציה".

הרכב משוער: ריקרדו, ז'ואאו דיאס, פלאביו, ריינר פריירה, הלדר קבראל, ברונו צ'ינה, ג'ון אוגו, קלייטון, מאריניו, ווילסון אדוארדו, סלים סיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully